پاکستان-باز-هم-وعده-داد-از-روند-صلح-افغانستان-حمایت-می‌کنیم

سفارت امریکا در اسلام‌آباد گفته است که رهبران نظامی پاکستان در دیدار با زلمی خلیل‌زاد بار دیگر از تلاش‌های ایالات متحده‌ی برای تأمین صلح در افغانستان حمایت کرده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: زلمی خلیل‌زاد، نماینده‌ی ویژه‌ی وزارت امور خارجه‌ی امریکا برای صلح افغانستان در دیداری با قمرجاوید باجوه، رییس ستاد ارتش پاکستان خواهان حمایت این کشور از آغاز «فوری» مذاکرات بین‌الافغانی شده است.

سفارت امریکا در اسلام‌آباد دیروز (شنبه، 20 ثور) با نشر اعلامیه‌ای گفت که کمک پاکستان در رهایی «مارک فریریچس»، شهروند امریکایی از نزد گروه طالبان از دیگر خواسته‌های نماینده‌ی ویژه‌ی وزارت امور خارجه‌ی امریکا از رهبران نظامی این کشور بوده است.

سفارت امریکا در اسلام‌آباد گفته است که این رهبران نظامی پاکستان در این دیدار بار دیگر از تلاش‌های ایالات متحده‌ی برای تأمین صلح در افغانستان حمایت کرده‌اند.

این درحالی است که آقای خلیل‌زاد پیش از این در دیداری با ملا عبدالغنی برادر، معاون سیاسی گروه طالبان در قطر نیز خواستار آغاز مذاکرات بین‌الافغانی و آزادی «مارک فریریچس» شده بود.

زلمی خلیل‌زاد اخیرا دور تازه‌ی سفرش به قطر، هند و پاکستان را آغاز کرده است. بحث و گفت‌وگو در مورد صلح افغانستان هدف اصلی سفر خلیل‌زاد گفته شده است.

پاکستان باز هم وعده داد: از روند صلح افغانستان حمایت می‌کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد