پاکستان-باید-به-عنوان-کشور-تروریستی-اعلام-شود

رییس پیشین امنیت ملی می‌گوید که پاکستان باید به عنوان یک کشور تروریستی اعلام شود؛ زیرا ارتش آن با تروریستان اتحاد ناگسستنى دارد.

به گزارش افغان نیوز؛ رحمت‌الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی، امروز یک‌شنبه(۳، اسد) در برگه فسبوک‌اش نوشته که پاکستان به یک کشور هسته‌ای سرکش تبدیل شده است.

وی‌ می‌افزاید که پاکستان هرگز نمی تواند افغانستان با ثبات را در همجوارى و همسايگى خود تحمل كند.  

آقای نبیل مدعی است که ارتش پاكستان با تروریستان اتحاد ناگسستنى دارد. بنابراین، باید به عنوان یک کشور تروریستی اعلام شود.

نبیل با طرح پسشی می‌گوید؛ ISI می‌تواند از اسامه بن لادن و تروریستان منطقه ای / بین المللی در اماكن نظامى خود محافظت کند، اما افغان‌ها حق ندارند با سياستمداران ريشه دار پاكستانى ملاقات نمايند!؟

این درحالی است که رییس پیشین امنیت ملی، روز گذشته نیز با نشر تصویری، از دست دادن پوليس سرحدى طالبان با افسر سرحدى پاکستان خبر داده بود.

وی پیش از این نیز هشدار داده بود که اگر حکومت افغانستان هرچه زودتر ‏ولسوالی اسپین‌بولدک ولایت قندهار را از کنترل طالبان آزاد نکند، همه‌روزه دست‌کم ‏یک هزار مليشه‌ی پاكستانى و تروریستان خارجى، به گونه‌ی آزادانه داخل این کشور شده و به ‏ولایت‌های مختلف رفته و آماده‌ی جنگ خواهند شد‎.‎

پاکستان باید به عنوان کشور تروریستی اعلام شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد