پاکستان-برای-امریکا-به-مثـابۀ-دستمال-کاغذی-می-باشد

رهبر تحریک انصاف پاکستان گفته است که ما بیش از ۱۰۰ میلیون دالر با زیان اقتصادی مواجه شده‌ایم، اما این نگرش غیر اخلاقی است که امریکا از پاکستان مانند دستمال کاغذی استفاده می‌کند.

به گزارش افغان نیوز: روزنامه «پاکستان تودی» نوشته است که عمران خان، رهبر تحریک انصاف پاکستان در مصاحبه‌ای با یک شکبه روسی گفته است که پاکستان ۷۰ هزار شهروندش را در جنگ علیه تروریزم از دست داده ‌است.

رهبر تحریک انصاف پاکستان افزوده است: «ما بیش از ۱۰۰ میلیون دالر با زیان اقتصادی مواجه شده‌ایم و در حال حاضر نیز پاکستان با بحران مواجه است و امریکا تحریم‌های تازه علیه پاکستان اعمال می‌کند. امریکا از پاکستان مانند دستمال کاغذی استفاده می‌کند. این نگرش غیراخلاقی است».

به گفته او، کمک‌های که امریکا به پاکستان ارائه‌ می‌کند، در برابر زیان‌های پاکستان هیچ چیزی نیست. این کمک‌ها برای ما بسیار پر هزینه تمام شد. به باور او، حالا امریکا به زبان هند در برابر پاکستان صحبت می‌کند.

عمران خان می‌گوید که استراتژی امریکا برای حل بحران افغانستان از طریق نظامی شکست خورده و راه حل بحران افغانستان فقط از طریق گفت‌وگو ممکن است. وی اظهار داشته است که ترامپ قادر به درک تاریخ افغانستان نیست.

آقای عمران خان در ادامه اظهار داشت که پاکستان خواستار صلح و ثبات در افغانستان است؛ زیرا این امر بر کشور پاکستان تاثیر مثبت خواهد داشت. رهبر تحریک انصاف پاکستان در پایان مصاحبه‌اش گفته است، امریکا برای شسکت خود در افغانستان حالا پاکستان را مقصر می‌داند.

پاکستان برای امریکا به مثـابۀ دستمال کاغذی می باشد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد