پاکستان-به-تعهداتی-که-داده-پایبند-بماند

ریاست جمهوری اعلام کرده که مقام های افغانستان از سفر هیئت پارلمانی پاکستان استقبال میکند و امیدوار است که این بازدید ها عامل اجرایی شدن تعهدات آن کشور در قبال افغانستان گردد.

به گزارش افغان نیوز: هیات پارلمانی پاکستان به ریاست سردار ایاز صادق رئیس پارلمان آن کشور که دو روز قبل به کابل آمده بود، ضمن دیدار با نمایندگان مردم در شورای ملی، با محمد اشرف غنی رئیس کشور مان نیز دیدار کرد.

ریاست جمهوری با نشر اعلامیه یی گفته که حکومت وحدت ملی از سفر هیات پارلمانی پاکستان به افغانستان، استقبال می کند و این دید و بازدیدها را یک فرصت مناسب برای تبادل نظر و ایجاد فضای اعتماد و درک مشترک میان مردمان دو کشور می داند.

ایجاد رابطه و درک مشترک مردمان افغانستان و پاکستان در راستای حل مشکلات و چالش ها می تواند، تلاش های ما را در برابر خطرات ناشی از اعمال گروه های تروریستی که هم اکنون مردمان دو کشور و منطقه را تهدید می کنند، هماهنگ و موثر سازد.

در اعلامیه ذکر شده که حکومت افغانستان انتظار دارد که این دید و بازدید ها به ایجاد فضای اعتماد کمک کند و به بی اعتمادی که در گذشته ها شکل گرفته، پایان ببخشد.

حکومت وحدت ملی از نظر نیک هیات پارلمانی پاکستان در رابطه به همکاری ها میان مردمان دو کشور استقبال می کند و ایجاد چنین فضا را به نفع مردمان افغانستان و پاکستان و صلح و ثبات در هر دو کشور و منطقه می داند.

ریاست جمهوری نوشته که امیدواریم که این دید و بازدیدها باعث اجرایی‌شدن تعهداتی گردد که دولت پاکستان در نشست سه جانبه و سایر نشست‌های دوجانبه و چندجانبه جهت همکاری در امر تامین صلح و ثبات در افغانستان سپرده بود.

پاکستان به تعهداتی که داده پایبند بماند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد