پاکستان-در-امر-مبارزه-با-تروریزم-صادق-نیست

رئیس اجرائیه کشور در دیدار با هیئت کمیته تعزیرات شورای امنیت سازمان ملل متحد بیان داشت که پاکستان در خصوص مبارزه با ترویزم صادقانه عمل نمیکند.

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور با هیئت کمیته تعزیرات شورای امنیت سازمان ملل متحد در قصر سپیدار دیدار و گفتگو نمود.

گیرید وین بوهمیمین رئیس هیئت کمیته تعزیرات شورای امنیت سازمان ملل متحد نقش جامعه جهانی و همسایگان افغانستان را در خصوص تامین صلح و ثبات در این کشور حائز اهمیت خوانده و تلاش نیروهای امنیتی را در مبارزه با گروه های تروریستی در خور ستایش دانست.

رئیس اجرائیه در این دیدار گفت که جامعه جهانی با سپردن تعهدات صریح در نشست های وارسا و بروکسیل مبنی بر همکاری افغانستان در عرصه های مختلف ثابت نمود که حکومت و مردم افغانستان از حمایت قاطع همکاران بین المللی برخوردار میباشند.

دکتور عبدالله عبدالله در ادامه صحبت هایش اضافه نمود که افغانستان در خط مقدم جنگ با تروریسم و دهشت افکنی قرار دارد، اما گروه های تروریستی نه تنها تهدید برای افغانستان بلکه تهدید به کشور های منطقه و جهان میباشند. بناء انتظار افغانستان این است که کشورهای منطقه و جهان با درک این واقعیت، افغانستان را بیش از پیش مورد حمایت قرار دهند.

رئیس اجرائیه همچنان از عدم صداقت پاکستان در خصوص مبارزه با تروریسم یاد نموده تاکید ورزید که تامین منافع از رهگذر تروریسم پروری یک مسیر نادرست میباشد، زیرا تروریسم مرز ، قوم ، مذهب و نژاد نمیشناسد و نمیتواند تامین کننده منافع هیچ کشوری باشد.

این درحالی است که مناسبات افغانستان و پاکستان بیشتر روی موضوع مبارزه با تروریزم و پناه دادن پاکستان به گروه های هراس افکن که بر ضد دولت کابل میجنگند وخیم شد.

پاکستان در امر مبارزه با تروریزم صادق نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد