پاکستان-و-امریکا-روابط-دوستانه-دارند

رییس ارتباطات ارتش پاکستان گفت که اسلام‌آباد و واشنگتن روابط دوستانه و تاریخی دارند.

به گزارش افغان نیوز: مایک پنس، معاون نخست رییس جمهور آمریکا دو روز پیش در پایگاه بگرام در افغانستان خطاب به پاکستان گفت که اکنون وضعیت تغییر کرده است، «پاکستان در همکاری با واشنکتن دستاوردهای زیادی خواهد داشت، اما در مخفی‌ نگه‌داشتن تروریستان این دستاوردها را از دست خواهد داد»

اکنون غفور باجوه، رییس ارتباطات ارتش پاکستان می‌گوید که اسلام‌آباد به اعتماد آمریکا نیاز دارد نه کمک این کشور.

آقای باجوه می‌گوید که اسلام‌آباد و واشنگتن روابط دوستانه و تاریخی دارند. او با اشاره به همکاری با آمریکا پس از خروج نیروهای شوروی وقت و رژیم طالبان می‌گوید که کشورش از هر کشور دیگری در آبادی افغانستان نقش مثبت داشته است.

تهمینه جنجوعه، سرمنشی وزارت خارجۀ پاکستان می‌گوید که هنوز اسلام‌آباد به بهبود روابط با واشنگتن امیدوار است و تلاش‌ها برای ازدیاد همکاری‌های دوطرف جریان دارد.

اما رضا ربانی، رییس مجلس سنای پاکستان گفت که هیچ کشوری نمی‌تواند بر پاکستان امر کند. او در نشستی در اسلام‌آباد تأکید کرد که پاکستان کشوری مستقل است و عادت فرمان‌برداری از فرمان کشوری را ندارد.

معاون رییس جمهور آمریکا دو روز پیش در سفری غیرمنتظره وارد افغانستان شد. آقای پنس در این دیدار از پاکستان خواست تا در نابودی تروریسم با افغانستان و منطقه از هیچ همکاری‌یی دریغ نکند.

پاکستان و امریکا روابط دوستانه دارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد