پایگاه‌های-نظامی-داعش-و-طالب-از-غور-برچیده-شود

محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور روز جمعه «۱۴عقرب» همراه با شماری از مقامات درجه یک امنیتی در ولایت غور رفتند و تاکید بر محو گروه های تروریستی از این ولایت نمود.

سفر رئیس جمهور غنی در ولایت غور در حالی صورت می‌گیرد که به تاریخ «5عقرب» بیش از 30 فرد غیر نظامی توسط اعضای گروه تروریستی داعش در آن ولایت تیرباران شدند.

عبدالحی خطیبی، سخنگوی اداره محلی غور ضمن تایید این خبر می‌گوید: هدف سفر رئیس جمهور کشور به این ولایت ناشی از موجودیت ناامنی‌ها، تکمیل کردن پروژه‌های انکشافی، پایان دادن به درگیری‌های ذات البینی و کمک به خانواده‌های شهدای این ولایت بوده است.

به گفته او رئیس جمهور غنی در جریان این سفر به نهادهای امنیتی ولایت غور در غرب کشور هدایت داده، تا پایگاه‌های نظامی گروه‌های تروریستی همچون "داعش و طالبان" از این ولایت برچیده شود.

او می‌گوید "فرد درجه یک کشور خطاب به نیروهای امنیتی گفت تا زمانی‌که مواضع این گروه‌ها از ولایت غور برچیده نشود، حق ندارند این ولایت را ترک کنند".

سخنگوی اداره محلی غور افزود که آقای غنی به خانواده‌های شهدای «5عقرب» امسال حدود (100) هزار افغانی پرداخت نمود.

این مقام علاوه می‌کند سفر رئیس جمهور کشور در ولایت غور می‌تواند، تاثیرات مطلوبی را در بخش‌های گوناگوناین ولایت غور به همراه داشته باشد.

قابل ذکر است این برای اولین بار می‌باشد که محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور با هئیت همراهش وارد ولایت غور شده‌است.

پایگاه‌های نظامی داعش و طالب از غور برچیده شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد