پلان-امنیتی-چهارساله-به-زودی-عملی-می-شود

رییس جمهور غنی از قربانی‌های پولیس در امر مبارزه با تروریزم ستایش کرد و گفت که پلان امنیتی چهارساله به شدت در حال عملی‌شدن است و امنیت بهبود خواهد یافت.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی، رئیس‌جمهور کشور در دومین روز سفرش به ولایت بلخ، با منسوبین قول اردوی ۲۰۹شاهین دیدار کرد و به تورنجنرال ولی‌محمد احمدزی قوماندان قول اردوی ۲۰۹ شاهین، مدال دولتی شجاعت را تفویض نمود.

آقای غنی خطاب به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور گفت: شما نور چشم من هستید و بالای هریک تان افتخار می کنم، حرف سرباز، بریدمل، افسر و جنرال تان را با دقت می شنوم و آنرا عملی می سازم.

رئیس جمهور غنی افزود که شما آزادی و استقلال کشور را حفظ می‌نمایید و اگر فداکاری‌های شما نمی‌بود، من جامعه جهانی را در حوزۀ سیاست قناعت داده نمی توانستم. وی به وزارت دفاع ملی هدایت داد تا مشکلات بریدملان را به شمول ترفیعات بررسی نموده و اقدامات عاجل را روی دست گیرد.

وی بر قوماندۀ واحد میان ارگان‌های دفاعی و امنیتی تاکید کرد و گفت که باید طریقه بکارگیری موثر از لواها، کندک‌ها و بیزها به وجود آید و افزود که تعبیه غلط قوت ها قابل قبول نمی باشد و باید بیزها متحرک و موثر گردند.

محمداشرف غنی از قربانی‌های پولیس در امر مبارزه با تروریزم ستایش کرد و گفت که پولیس باید تنفیذ قانون کند. وی افزود که پلان امنیتی چهارساله به شدت در حال عملی‌شدن است و امنیت بهبود خواهد یافت.

پلان امنیتی چهارساله به زودی عملی می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد