پولیس-ولایت-دایکندی-با-کمبود-تشکیل-و-تجهیزات-روبرو-است

شورای ولایتی و شورای علمای ولایت دایکندی کمبود تشکیل پولیس برای تامین امنیت این ولایت را یک چالش بزرگ خوانده و افزوده که نیروهای مستقر دراین ولایت نیز با کمبود تجهیزات روبرو هستند.

به گزارش افغان نیوز: رییس و تعدادی از اعضای شورای ولایتی و شماری از اعضای شورای علمای ولایت دایکندی با استاد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری اسلامی افغانستان دیدار و در مورد مشکلات موجود در آن ولایت به خصوص در مورد پروسه صلح ولسوالی اشترلی گفتگو کردند.

به گفته آنان پروسه صلح ولسوالی اشترلی به نقطه مثبتی رسیده است و انتظار مردم محل از حکومت این است که آن را نهایی ساخته و به رنج و نا امنی در این ولسوالی پایان دهد.

آنان هم چنین از کمبود تشکیل پولیس و عدم ازدیاد معاشات آنان مثل ولایات دیگر و نبود تجهیزات کافی در برابر دشمن یاد کردند و خواهان برآورده شدن این موارد شدند.

معاون رییس جمهور نیز در این دیدار ضمن ابراز قدردانی از کسانی که در زمینه صلح و تامین امنیت مردم تلاش می کنند، از شهید سید طاهر سجادی به نیکی یاد کرد و افزود که او به راستی شهید راه صلح است و وظیفه همه ما است که این پروسه را نهایی کنیم.

وی بر تطبیق پروسه صلح ولسوالی اشترلی مطابق توافقات قبلی با اداره محلی تاکید کرده و گفت که هیچ مشکلی در زمینه تطبیق این پروسه از سوی حکومت وجود ندارد.

معاون رییس جمهور هم چنین گفت که شخصا بر ناامنی ها و رنج های ناشی از آن واقف بوده و به صورت جدی خواهان حل و فصل این قضیه است.

وی برای رسیدگی به مشکلات دیگری که از سوی اعضای شورای ولایتی و شورای علمای ولایت دایکندی مطرح گردید نیز وعده سپرد.

پولیس ولایت دایکندی با کمبود تشکیل و تجهیزات روبرو است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد