پیام-همدردی-غنی-در-پیوند-به-وقوع-طوفان-در-اوزبیکستان

رییس جمهور غنی: با تاسف فراوان اطلاع حاصل نمودم که وقوع طوفان در اوزبیکستان باعث صدمات جانی و خسارات مالی گردیده است. بنابراین، در غم ناشی از این حادثۀ طبیعی خود را شریک می‌دانم.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری به نقل از اشرف غنی، رییس جمهور کشور آمده است؛ با تاثر و تاسف فراوان اطلاع حاصل نمودم که وقوع طوفان در اوزبیکستان باعث صدمات جانی و خسارات مالی گردیده و بر زندگی روزمره، فعالیت های زراعتی و سایر عرصه ها، تاثیر منفی گذاشته است.

آقای غنی افزوده است که به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی افغانستان و مردم کشورم، در درد و غم ناشی از این حادثۀ طبیعی خود را با دوست و برادرم شوکت میرضیایف رئیس جمهور اوزبیکستان و مردم شریف آن کشور که همسایۀ نیک ما بوده و با افغانستان مناسبات دوستانه و دیرینه دارند، شریک می دانم.

رییس جمهور غنی تصریح نموده است که دولت و مردم افغانستان در هر نوع شرایط در کنار دولت و مردم دوست و برادر اوزبیکستان قرار خواهند داشت و من باور کامل دارم که برادرم شوکت میرضیایف رئیس جمهور اوزبیکستان با رهبری خردمندانه و اقدامات به موقع شان، این حالات سخت را به خوبی مدیریت خواهند کرد.

پیام همدردی غنی در پیوند به وقوع طوفان در اوزبیکستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد