پیکر-جنرال-محی-الدین-غوری-با-حضور-رئیس-جمهورغنی-به-خاک-سپرده-شد

رئیس جمهورغنی امروز به ولایت هرات رفته و در مراسم تدفین و تشیع جنازه جنرال محی الدین غوری فرمانده قول اردوی ۲۰۷ ظفر اشتراک نمود.

به گزارش افغان خبر: جنرال محی الدین غوری دو روز پیش بر اثر سقوط چرخ بال حاملش در ولسوالی بالامرغاب ولایت بادغیس همراه با خلبان آن چرخ بال کشته شد.

رئیس جمهورغنی صبح امروز پنج شنبه (11قوس) جهت احترام در مراسم تدفین این جنرال ارتش کشور شرکت کرده سخنرانی نمود.

آقای غنی در جریان سخنرانی اش بیان کرد که باید ارقام دقیق شهدای جنگ در افغانستان در هر ماه به او گزارش شود و پس از این به خانواده شهدا توجه بیشتر صورت میگیرد.

او تصریح کرد که برای خانواده شهدای حادثه بالامرغاب بادغیس آپارتمان اهدا میگردد تا بعد از این بتواند در آسودگی زندگی نماید.

همچنان آقای غنی به فرماندهی قول اردوی 207 ظفر رتبه دگرجنرالی را اهدا کرد.

محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری، جنرال محی الدین غوری را به عنوان یک افسر و رزمنده مخلص افغانستان دانست که برای حفظ امنیت کشور در سخت ترین شرایط تحمل و شجاعت از خود نشان داده است.

همراه با رئیس جمهور شماری از وزرای دولت همچون داخله و دفاع، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات، سرکنسول هند، محمداسماعیل خان، وزیر پیشین انرژی و آب کشور و مولوی خداداد صالح، رئیس شورای علمای غرب افغانستان حضور داشتند.

در رویداد بالامرغاب بادغیس به شمول فرمانده ارتش غرب کشور، رئیس امنیت ملی بادغیس، رئیس شورای ولایتی بادغیس، یک سرباز ارتش زخمی شدند.

 

پیکر جنرال محی الدین غوری با حضور رئیس جمهورغنی به خاک سپرده شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد