چالش‌های-انتخابات-محور-بحث-حکمتیار-و-عبدالله

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی و رهبر حزب اسلامی در مورد آخرین تحولات سیاسی کشور و چالش‌های موجود در پروسه انتخابات ریاست جمهوری بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان شام روز (یکشنبه، ۲۶ عقرب) با گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۸ ملاقات کرد.

در اعلامیه ریاست اجراییه آمده است که در این دیدار دو طرف در باره‌ی انتخابات ریاست جمهوری، آخرین تحولات سیاسی کشور و چالش‌های موجود بحث و تبادل نظر کردند.

این درحالی است که اعضای شورای نامزدان ریاست جمهوری، دیروز یک شنبه(26، عقرب) طی یک نشست خبری در کابل با نشر اعلامیه گفتند؛ تا زمانی که آراء پاک و ناپاک از هم جدا نشوند و مسیرِ شمارش در پرتو اجماع کاندیداها محتوای اطمینان بخش پیدا نکند، بازشماری آرا از سوی کمیسیون مستقل انتخابات را مورد تأیید قرار نمی‌دهند".

در همین حال، حوا علم نورستانی رییس کمیسیون انتخابات، شام روز گذشته در یک نشست خبری گفت که روند بازشماری بخشی از آرای انتخابات ریاست جمهوری کشور که به دلایلی به تعویق افتاده بود، دوباره سر از امروز یکشنبه (26 عقرب) آغاز می‌شود.

چالش‌های انتخابات محور بحث حکمتیار و عبدالله

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد