چند-مقام-دولتی-در-ولایت-بادغیس-به-ظن-فساد-اداری-بازداشت-شدند

چندین تن از رئیسان ادارات بلند رتبه دولتی ولایت بادغیس در غرب کشور از سوی نیروهای امنیتی آن ولایت به ظن فساد اداری و سو استفاده از صلاحیت‌های وظیفوی بازداشت شدند.

به گزارش افغان خبر: عبدالباری سرخ‌آبی؛ رئیس اقتصاد ولایت بادغیس، محمد شاه شفق؛ رئیس مستوفیت ولایت بادغیس، نجیب الله ثابت؛ رئیس عدلیه ولایت بادغیس و محمد عظیم کریمی، ولسوال آب کمری ولایت بادغیس شامل افراد بازداشت شده هستند.

خالد صافی، سخنگوی اداره محلی بادغیس ضمن تایید این خبر می‌گوید: جدا از این افراد آمر جرایم جنایی ولسوالی بالامرغاب، کارمند جرایم جنایی ولسوالی بالامرغاب، مامور تذکره ولسوالی آبکمری، ماَمور تذکره ولسوالی جوند، شامل کارمندانی می‌باشند که در فساد اداری نقش داشته‌اند.

سخنگوی والی بادغیس افزود که از جمله این افراد مدیر جرایم جنایی ولسوالی بالامرغاب از سوی نیروهای امنیتی این ولایت پا به فرار گذاشته است.

او تصریح می‌کند این افراد طی سه ماه اخیر به ظن فساد اداری و سو استفاده از صلاحیت‌های وظیفوی در بادغیس بازداشت شده‌اند.

به گفته وی حالا رئیسان و کارمندان ادارات دولتی ولایت بادغیس آگاه و آشنا با سیستم کاری و اداری این ولایت می‌باشند.

موصوف می‌افزاید این روند می‌تواند، اوضاع اداری را کنترول کند و مانع از فساد اداری در سیسیتم ادارات دولتی شود.

این حرف‌ها در حالی مطرح می‌شود که چندی پیش دوست محمد محمدی، رئیس دادستانی استیناف ولایت بادغیس گفت که چندین تن از رئیسان ادارات دولتی این ولایت شامل افرادی می‌باشند که در فساد اداری دست داشته‌اند.

آقای محمدی نام و سمت کاری افراد بازداشت شده را نگرفت، اما گفت که رئیسان ادارات درجه یک ولایت بادغیس به ظن فساد اداری بازداشت شده‌اند.

گفته می‌شود در حال حاضر افراد نامبرده، پرونده شان در دادستانی می‌باشد و خود شان روانه زندان شده‌اند.

چند مقام دولتی در ولایت بادغیس به ظن فساد اداری بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد