کابل؛-نمایشگاه-فرآورده‌های-کشاورزی-گشایش-یافت

بیست‌وهفتمین نمایشگاه خزانی فرآورده‌های کشاورزی با شعار «زراعت معیاری، تضمین‌کننده‌ی اقتصاد کشور» با حضور مقام‌های امارت اسلامی در کابل گشایش یافت.

به گزارش افغان نیوز؛ این نمایشگاه روز گذشته (چهارشنبه، ۲۷ میزان) با حضور ملا عبدالغنی برادر، معاون اقصادی و  عبدالسلام حنفی، معاون اداری رییس‌الوزرای امارت اسلامی در بادام‌باغ کابل گشایش یافت و برای چهار روز ادامه دارد. 

فضل‌‌الباری، معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، هدف از برگزاری این نمایشگاه را تقویت و رشد اقتصادی، توسعه‌ی سکتور کشاورزی، پشتیبانی از فرآورده‌های داخلی و کشاورزان عنوان کرد. 

فضل‌الباری: «ما تلاش داریم که برای کشاورزان خود زمینه‌های بهتری فروش فرآورده‌های زراعتی را فراهم کنیم و از شهروندان می‌خواهیم که از محصولات وطنی برای پشتیبانی از کشاورزان استفاده کنند». 

عطاءالله عمری، سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، نیز هدف از برگزاری این نمایش‌گاه را پشتیبانی از فرآورده‌های داخلی و کشاورزان کشور عنوان کرد. 

سیف‌الله نوری، یک تن از بازدیدکنندگان این نمایشگاه، می‌گوید که چنین نمایشگاه‌ها زمینه‌ای خوبی بازاریابی برای فراورده‌های کشاورزی دهقانان و زنان تجارت پیشه است.

در این نمایشگاه، فرآورده‌های کشاورزی در ۲۶۳ غرفه به نمایش گذاشته شده که ۵۶ غرفه‌ی آن، به صنایع دستی زنان، اختصاص یافته است.

 

 

کابل؛ نمایشگاه فرآورده‌های کشاورزی گشایش یافت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد