کابینه-طرح-تقنینی-سال-را-تایید-کرد

وزارت عدلیه طرح تقنینی سال ۱۳۹۶ را که شامل ۴۳ سند تقنینی بوده که ۲۶ قانون، ۱۶ مقرره و یک مورد تعدیل سند تقنینی را در بر میگیرد ،به کابینه ارائه کرد.

به گزارش افغان نیوز: وزیر عدلیه گزارش اجراآت پلان تقنینی سال مالی ۱۳۹۵ و طرح پلان تقنینی را برای سال۱۳۹۶ به جلسه کابینه ارایه نمود.

وی افزود: وزارت عدلیه در سال ۱۳۹۵ توانسته است مجموعاً (۹۲) مورد سند تقنینی را به شمول برخی اسناد شامل پلان، طی مراحل نماید. این در حالیست که با درنظرداشت نیاز ها، تعداد زیادی از اسناد تقنینی بصورت فوق العاده، خارج از پلان تقنینی، طی مراحل گردیده است.

وی در مورد پلان تقنینی سال ۱۳۹۶ گفت که این پلان در برگیرنده۴۳ سند تقنینی بوده که شامل ۲۶ قانون، ۱۶ مقرره و یک مورد تعدیل سند تقنینی میباشد.

کابینه، از کار وزارت عدلیه در طی مراحل اسناد تقنینی، گزارش اجراآت پلان تقنینی سال مالی ۱۳۹۵ و طرح پلان تقنینی سال ۱۳۹۶ وزارت عدلیه را مورد تصویب قرار داد.

همچنان کابینه وزارت های عدلیه و مالیه را موظف نمود تا به خاطر تدقیق هر چه بهتر قوانین، طرح بودجه پروژه‌یی را به خاطر پیش نویس قوانین ترتیب و به مقام عالی ریاست جمهوری پیشنهاد نمایند.

کابینه طرح تقنینی سال 1396 را تایید کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد