کارمندان-اتحادیه-اورپا-مقیم-کابل-در-معرض-تهدید-قرار-دارند

کارمندان اتحادیه اورپا مقیم کابل با ابراز نگرانی می‌گویند که با خروج نیروهای خارجی از افغانستان، آنان در معرض خطر جدی قرار خواهند گرفت.

به گزارش افغان نیوز؛ محمد امین عزیزی، کارمند امنیتی اتحادیه اروپا در کابل، امروز یکشنبه( 6، سرطان ) در یک نشست خبری گفت که با خروج کامل نیروهای خارجی از افغانستان، برای خانواده‌های کارمندان این اتحادیه باید پناهندگی داده شود.

آقای عزیزی بیان کرد، پیش از این که کشور‌های عضو ناتو افغانستان را ترک کنند، اتحادیه اروپا باید برای کارمندان شان پناهندگی دهد؛ در غیر آن تمام این کارمندان هدف حمله تروریستی قرار خواهند گرفت.

در همین حال، فریدون امیری، یکی دیگر از کارمندان اتحادیه اروپا گفت: سیاسیون کشور اعاده صلح و دموکراسی را کنار گذاشته و در صدد منافع شخصی شان هستند. این امر باعث شده تا فعالیت‌های تروریستی از هر زمانی دیگری شدت یابد.

به گفته وی؛ خانواده‌های کارمندان اتحادیه اروپا در معرض تهدید بلند امنیتی قرار دارند و کشور های عضو ناتو باید یک تصمیم جدی در قبال آنان روی دست گیرند.

این درحالی است که گروه طالبان چند روز پیش با نشر خبرنامه‌ای گفته بود؛ کسانی‌که طی بیست سال فریب خارجی‌ها را خورده و با آنان کار کرده اند، کشور را ترک نکنند و طالبان با آنان کاری ندارند.

کارمندان اتحادیه اورپا مقیم کابل در معرض تهدید قرار دارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد