کارمندان-کمیسیون-انتخابات-در-پکتیا-زمینه-ساز-تقلب-هستند

مقامات محلی در ولایت پکتیا می گویند؛ کارمندان کمیسون مستقل انتخابات در مقابل پول برای تقلب زمینه سازی می کنند، اما برای رفع این مشکل هیچ اقدامی نشده است.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: الله میر بهرام زوی عضو شورای ولایتی پکتیا این؛ امروز دوشنبه (۲۱جوزا) به خبرنگار افغان نیوز گفت؛ کارمندان کمیسون مستقل انتخابات در این ولایت در مقابل پول تقلب کاری می کنند .

آقای بهرام زوی تصریح می کند؛ در ولایت پکتیا کارمندان این کمیسون٬ زورمندان و اعضای برحال مجلس نماینده گان  توزیع تذکره و استیکرهای تقلبی را زمینه سازی می کنند.

وی علاوه می کند؛ تا زمانی که طرزالعمل درست ساخته نشود و تذکره های اصلی از تقلبی تفکیک نگردد انتخابات پیش رو نیز عاری از تقلب نخواهد بود.

این عضو شورای ولایتی بیان میدارد؛ افرادی را که کمیسون در این ولایت گماشته است فرمایشی از سوی زورمندان می باشند و این موضوع بارها با کمیسون انتخابات در جریان گذاشته شده است اما از سوی این کمیسیون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

بهرام زوی علاوه میکند که اداره ثبت و احوال نفوس نیز در توزیع شناسنامه های تقلبی در این ولایت همکار است و در این ولایت صد ها تذکره به صورت تقلبی توزیع گردیده است.

در همین حال عبدالله حسرت سخنگوی والی این ولایت می گوید؛ در مورد توزیع تذکره و استکر های تقلبی تا هنوز کدام مدرکی و جود ندارد که نشان دهد در این ولایت استیکر و تذکره های تقلبی توزیع می شود

وی علاوه کرد؛ اگر افراد سند یا مدرکی در این مورد دارند به حکومت تحویل دهند تا با افراد متقلب برخورد قانونی صورت گیرد.

 

 

 

کارمندان کمیسیون انتخابات در پکتیا زمینه ساز تقلب هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد