کاستی-های-در-نظام-وجود-دارد-و-نیازمند-اصلاحات-اساسی-است

رئیس جمهورغنی پس از چند سال حکومت، اعتراف کرد که کاستی های در ادارات دولتی ،ملی و نظامی وجود دارد و این ادارات نیازمند اصلاحات اساسی می باشد.

به گزارش افغان نیوز: رئیس جمهورغنی با نشر پیامی در پی حملات پی درپی انتحاری در مراسم تشیع جنازه پسر نایب اول مجلس سنا گفت دشمن به دنبال تفرقه است.

آقای غنی در پیام خود گفت : نظام بسیاری از کشور ها توسط تروریستان نابود گردیده است و اکنون هراس افکنان به دنبال از هم پاشی نظام افغانستان هستند.

در پیام آقای غنی آمده است:" من می پذیرم که کاستی هایی در کار مسئولان وجود دارد. من قبول دارم که باید اصلاحاتی اساسی هم در دستگاه های امنیتی و هم در دیگر ادارات ما انجام شود، و این اصلاحات عنقریب عملی خواهد شد. من قبول دارم باید با کسانی که در انجام وظایف خود کوتاهی کرده اند، در هر سطحی که قرار داشته باشند برخورد قاطع صورت بگیرد. من قبول دارم که باید مردم ما عملکرد دولت را در هر سطحی نظارت، ارزیابی و نقد بکنند، چون اینها همه به سود کشور ما و به نفع همگانی ملت ماست، و رهبری حکومت وحدت ملی به اینها معتقد و متعهد است".

آقای غنی علاوه کرده که در سطح رهبری حکومت، وی با معاونش و رئیس اجرائیه در پی اصلاحات هستند. رئیس جمهور تعهد کرده که با همکاری نیروهای دفاعی و امنیتی کشور، و با حمایت ملت، تروریستانی را که خون فرزندان این کشور را ریخته اند به جزای اعمال شان خواهند رساند.

به گفته رئیس جمهور، رهبری حکومت هدایت داده است تا هیئتی برای بررسی حوادث روز جمعه که به تلفات شماری از جوانان عزیز ما منجر شد، شروع به کار کند، و در این هیئت لوی سارنوالی، و خانواده های قربانیان مشترکا حضور خواهند داشت، تا کسانی را که امر شلیک داده یا دست به شلیک زده بودند شناسایی نموده و محکمه مطابق با قانون در حق شان تصمیم بگیرد.

کاستی های در نظام وجود دارد و نیازمند اصلاحات اساسی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد