کانادا-بر-ادامه-همکاری-هایش-با-افغانستان-تاکید-دارد

سفیر کانادا در کابل تاکید کرده که کمک های کشورش با افغانستان ادامه دارد و باید تمام اقوام و جریان ها در حکومت افغانستان سهیم باشند.

به گزارش افغان نیوز: فرانسوا ریویست سفیر کانادا در کابل در ملاقات تودیعی خویش با دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور با اشاره به روابط نیک دو کشور از ادامه همکاری های کانادا اطمینان داد.

رییس اجراییه در این نشست از کار و تلاش آقای ریوست در جریان مأموریت وی در افغانستان برای بهبود روابط دو کشور قدردانی کرد.

رییس اجراییه کانادا را از دوستان و متحدان افغانستان خواند، از کمک‌های کانادا برای افغانستان تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که روابط میان دو کشور در آینده توسعه و بهبود یابد.

آقای ریوست با سپاس‌گزاری از رییس اجراییه، افغانستان را از دوستان و متحدان کانادا خواند و از ادامه‌ی کمک‌های کشورش برای افغانستان اطمینان داد.

آقای ریوست در ادامه‌ی صحبت‌هایش دوران خدمت خود در افغانستان را ماندگار و ارزشمند خواند و وعده سپرد که همیش از منافع افغانستان در بیرون دفاع نماید.

آقای ریوست همچنان در صحبت‌های خود علاوه نمود که کانادا خواهان حضور فعال تمام اقوام و جریان‌ها در حکومت افغانستان است و به کمک‌های خود برای توانمندسازی زنان در این کشور ادامه می‌دهد.

کانادا بر ادامه همکاری هایش با افغانستان تاکید دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد