کرزی-و-سیاف-در-جستجوی-راه‌-بیرون-رفت-از-بحران-انتخاباتی

عبدرب الرسول سیاف، رهبر جهاد و مقاومت و جناب حامد کرزی، رییس‌جمهور پیشین افغانستان در پیوند به پروسه صلح و بحران ناشی از اعلام نتیجۀ انتخابات با عبدالله و اشرف غنی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه و رهبر تیم ثبات و همگرایی، دیروز دو شنبه(5 حوت) در قصر سپیدار با استاد عبدرب الرسول سیاف، رهبر جهاد و مقاومت و جناب حامد کرزی، رییس‌جمهور پیشین افغانستان، دیدار و ملاقات کرد.

در این دیدار، در پیوند به بحران ناشی از اعلام نتیجۀ انتخابات و راه‌های بیرون رفت از آن، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در همین حال، محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور نیز روز گذشته با حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان و عبد رب الرسول سیاف، دیدار کرد.

در این دیدار که در قصر گلخانه ارگ انجام شد، در رابطه به اوضاع جاری کشور و همچنان پروسه صلح افغانستان، بحث همه‌جانبه و صمیمی صورت گرفت.

تیم انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری عبدالله عبدالله از اعلام نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری ناراضی بوده و با معرفی کردن والی های جدید برای ولایت های سرپل، پنجشیر و جوزجان خود را رییس جمهور منتخب مردم افغانستان اعلام نموده است.

این درحالی است که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور با نشر اعلامیه مشترک به معترضین هشدار دادند که به غصب یا تخریب نهادهای دولتی اقدام ننمایند در غیر این صورت با برخورد جدی قانونی روبرو خواهند شد.

کرزی و سیاف در جستجوی راه‌ بیرون رفت از بحران انتخاباتی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد