کرسی-های-پارلمان-بین-عبدالله-و-غنی-تقسیم-شده-است

شماری از سناتوران می گویند که تمام کرسی های پارلمان میان عبدالله و غنی تقسیم شده است؛ کسانی که کاندیدا می باشند، دل شان را زیاد خوش نکنند.

به گزارش افغان نیوز: سناتور رحمت الله اچکزی، روز سه شنبه(15، جوزا) گفت که انتخابات پیش رو بین دو تیم عبدالله و غنی برگزار خواهد شد و به شمول حکمتیار به هیچ کسی دیگر امتیازی نمی رسد. وی افزود؛ درحال حاضر تمام کرسی های پارلمانی بین رهبران حکومت وحدت ملی تقسیم شده است و کسانی که کاندیدا می باشند، دل خوشی نداشته باشند.

در همین حال محمد حسیب کلیمزی گفت: برگزای انتخابات سالم در شرایط کنونی غیر ممکن می باشد، زیرا تذکره و استیکرهای جعلی در بدل 500- 100 افغانی به حساب کارتن خرید و فروش میشود.

وی افزود؛ تاهنوز کمتر از دو میلیون نفر برای اشتراک در انتخابات ثبت نام کرده اند اما کمیسیون انتخابات ارقام دروغ ارائه نموده و مردم را فریب می دهد.

این سناتور تاکید کرد: اگر از تقلب و خرید و فروش شناسنامه و استیکر های جعلی جلوی صورت نگیرد، انتخابات پیش ور بدتر از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۳ خواهد بود.

از سوی هم، سناتور محمد حنیف حنفی گفت: رئیس کمیسیون انتخابات و رئیس احصائیه مرکزی انتخابات باید به مجلس سنا خواسته شوند و در رابطه به تقلب توضیع دهند.

قابل ذکر است که در اکثر ولسوالی های کشور به دلیل ناامنی ها و تقلب زورمندان، برگزاری انتخابات با چالش مواجه شده است.

کرسی های پارلمان بین عبدالله و غنی تقسیم شده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد