کشتن-افراد-ملکی؛-شکست-تروریست-ها-در-افغانستان-را-نشان-میدهد

ریاست جمهوری حمله تروریستی در ولسوالی بهسود که منجر به از بین رفتن شماری از بزرگان قومی ولسوالی پیچگرام ولایت ننگرهار شد را محکوم کرده، تاکید نمود که هدف قراردادن افراد ملکی نشانه‌ی شکست تروریستان در کشور است.

به گزارش افغان خبر:  تروریستان روز گذشته در شهرک نجم‌الجهاد (فامیلی مولوی خالص) ولسوالی بهسود ولایت ننگرهار، با انجام یک حملۀ انتحاری شماری از بزرگان قومی بیجاشده‌گان ولسوالی پیچراگام را که به‌هدف حل مشکلات مصروف جرگه بودند، شهید و مجروح ساختند.

ریاست جمهوری با نشر اعلامیه‌ی از زبان رئیس‌جمهورغنی ضمن محکوم‌نمودن شدید این حملۀ تروریستی، از بارگاه ایزدمتعال برای شهدا جنت فردوس و به‌مجروحین حادثۀ مذکور صحتمدی کامل استدعا کرد.

او هدف قراردادن مردم ملکی، اماکن مقدس و عام‌المنفعه را نشانۀ واضح از شکست وذلت تروریستان عنوان کرد.

محمداشرف غنی گفت، گروه‌های تروریستی به‌جز ویرانی و ایجاد رعب و حشت، برای آبادی کشور و رفاه مردم برنامۀ دیگری ندارند، ازاین جهت مردم افغانستان نسبت به آنها نفرت شدید دارند.

رئیس‌جمهورکشور گفت، گروه‌های تروریستی در متابعت از بی‌گانگان، برای تخریب وطن و انجام پلان‌های شوم شان موفق نمی‌گردند.

رئیس‌جمهورغنی یکبار دیگر هدف قراردادن مردم ملکی را جنایت دانسته و مراتب همدردی خویش را به‌خانواده‌های قربانیان حادثۀ امروز ابراز می‌دارد. وی به‌مسوولین مربوط هدایت داد که جهت مداوای مجروحین رویداد متذکره از هیچ نوع تلاش دریغ نورزند.

کشتن افراد ملکی؛ شکست تروریست ها در افغانستان را نشان میدهد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد