کمک-های-عربستان-به-افغانستان-افزایش-میابد

سفیر عربستان سعودی در کابل گفت که کشورش در کنار حکومت و مردم افغانستان قرار دارد، حضور و کمک‌های خود را به افغانستان افزایش می‌دهد.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور، صبح امروز (دوشنبه ۱۷ ثور ۱۳۹۷) با محترم جاسم محمد الخالدی ،سفیر عربستان سعودی، در دفتر کارش در قصر سپیدار ملاقات تعارفی نمود.

در این نشست رییس اجراییه مقرری آقای خالدی را به حیث سفیر عربستان سعودی در افغانستان تبریک گفت و برای وی در انجام وظایف و مسوولیت‌های جدیدش آروزی موفقیت کرد. رییس اجراییه عربستان سعودی را کشور دوست و برادر خواند و علاوه کرد که روابط میان دو کشور حسنه و نیک است. رییس اجراییه از نقش و حضور عربستان در کنار ملت و مردم افغانستان قدردانی نمود و خواهان گسترش و استحکام هرچه بیش‌تر این روابط گردید.

آقای خالدی با تشکر از رییس اجراییه و حکومت و مردم افغانستان از این‌که در افغانستان به حیث سفیر سعودی استخدام شده٬‌ ابراز رضایت و خرسندی نمود و در صحبت‌های خود با دوستانه خواندن روابط میان دو کشور تاکید کرد که امیدوار است در جریان مأموریت در افغانستان در بهبود و استحکام هرچه بیش‌تر روابط میان دو کشور نقش خوبی ایفا نماید.

آقای خالدی همچنان در ادامه‌ی صحبت‌های خود علاوه نمود که کشورش در کنار حکومت و مردم افغانستان است و حضور و کمک‌های خود را به افغانستان افزایش می‌دهد.

کمک های عربستان به افغانستان افزایش میابد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد