کمیته-نظارت-و-ارزیابی-مبارزه-با-فساد-اداری-در-مورد-ادعایش-سند-ارایه-نماید

کمیته نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری روز گذشته گزارشی را به نشر رساند که  وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی را یکی از فاسدترین نهاد های دولتی عنوان نمود، اما عبدالرزاق وحیدی وزیر تعلیق شده مخابرات و تکنالوژی این گزارش را بی اساس خوانده و خواهان ارایه اسناد در این زمینه شد.

به گزارش افغان خبر: عبدالرزاق وحیدی وزیر تعلیق شده وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی امروز (شنبه 16 دلو) در یک نشست خبری تمامی ادعای کمیته مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری را بی بنیاد خواند و خواستار ارائه اسناد از سوی این کمیته  مبنی بر فساد در این وزارت از سوی کمیته متذکره شد.

آقای وحیدی از کمیته مستقل مشترک مبارزه با فساد اداری نیز دعوت نموده بود که در کنفرانس خبری اشتراک نماید اما این کمیته در کنفرانس خبری برای جواب دادن حاضر نشد.

وحیدی افزود؛ کمیته نظارت و ارزیابی گزارشی را به نشر رسانده است که با شاخص های تحقیق وزارت مخابرات مطابقت ندارد.

به گفته او، در جریان یکسال گذشته پانزده هئیت از سوی نهای های مختلف به ویژه کمیته مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد  در وزارت مخابرات شکل گرفته است که هیچ کدام از هیات گزارش شان را به رهبری این وزارت شریک نساخته است و پس از خاموش بودن و نبود اسناد معلوم می شود که تمامی ادعا بی اساس است.

او می گوید: "تعلیق وظیفه ام فساد نه بل توطئه سیاسی است که  همه مردم میدانند این مسئله را".

موصوف گفت، حکمی را که در پای آن امضای رئیس جمهور در مورد تعلیق وظیفه اش موجود باشد، ندیده است و حتا هیچ اداره حتا لوی سارنوالی حاضر نشده است که مکتوب را در اختیار اش قرار دهد.

او می افزاید: "اگر قانون حاکم بود، امروز کسانی دیگری تعلیق می شدند و این جایگاه برای اعاده حیثیت و زدودن اتهام از آنها می بود."

عبدالرزاق وحیدی که به اتهام فساد اداری از پست وزارت مخابرات تعلیق شده است، یکبار دیگر از اداره لوی سارنوالی خواست تا هر چه زود تر بررسی های اش را نهایی کرده تا سرنوشت اش روشن گردد.

روز گذشته کمیته نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری در یک نشست خبری اقدامات وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی را در قسمت مبارزه با فساد ضعیف خوانده و گفته اند که حتی مقام های کلیدی در  این وزارت  نخواسته در این راستا اقدام صورت گیرد.

این مسئله در حالی مطرح می شود که یک ماه قبل عبدالرزاق وحیدی به دستور رئیس جمهور به اتهام فساد از پست وزارت مخابرات تعلیق شد اما وی می گوید که این اتهام ها بی اساس است و با وصف درخواست از مقام های مسؤل، تا اکنون از وی تحقیق نشده است.

کمیته نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری در مورد ادعایش سند ارایه نماید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد