کمیشنر-جدید-کمیسیون-انتخابات،-سوگند-یاد-کرد

سید حفیظ الله هاشمی بحیث عضو جدید کمیسیون مستقل انتخابات، مراسم تحلیف خویش را در حضورداشت محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور بجا آورد.

به گزارش افغان نیوز: این مراسم که صبح امروز در ارگ برگزار گردید، در آن سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری، داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه، محمد فرید حمیدی لوی څارنوال، قضاوتپوه محمد زمان سنگری عضو ستره محکمه و کمیشنران کمیسیون مستقل انتخابات حضور داشتند.

پس از مراسم تحلیف، رئیس جمهور غنی طی صحبتی برای سید حفیظ الله هاشمی آرزوی موفقیت کرد و ضمن تاکید به اجرای قانون، گفت که تعهد شما به ملت است و این تعهد باید عملی شود. وی بر اتفاق، هماهنگی و کار جمعی اعضای کمیسیون های انتخاباتی کشور نیز تاکید نمود.

اما در انتخابات گذشته رای های تقلبی به صندوق های انتخابات انداخته شد، با آن که کمیشنران این کمیسیون سوگند صداقت یاد کرده بوند ولی در کار شان صادق نبودند، اکنون دیده شود که کمیشنران جدید کمیسیون انتخابات چی اندازه پابند سوگند شان خواهند بود.

قابل ذکر است رئیس پیشین کمیسیون انتخابات از سوی رئیس جمهور صلب صلاحیت گردید و این کمیسیون با کمبود یک عضو روبرو گردید، پس از گذشت بیشتر از یک ماه آقای هاشمی به عنوان کمیشنر جدید کارش را آغاز می کند.

کمیشنر جدید کمیسیون انتخابات، سوگند یاد کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد