گسترش-روابط-اقتصادی-میان-افغانستان-و-اندونیزیا

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در مراسم نود و نهمین سالروز استقلال کشور در اندونیزیا برگسترش روابط اقتصادی و تجارتی و دادوستدهای فکری-فرهنگی میان دو کشور تأکید کرد.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی و هیئت همراه ایشان پنجشنبه شب (۱۲ میزان ۱۳۹۷) در برنامه‌ای که از سوی سفارت افغانستان در اندونیزیا به خاطر تجلیل از نود و نهمین سالروز استقلال کشور برگزار گردیده بود اشتراک کردند.

وزیر امور زنان و حمایت اطفال اندونیزیا به عنوان مهمان ویژه برنامه سخنرانی کرد و با تقدیر از حضور مهمانان ویژه روابط میان دو کشور را حسنه و دوستانه خواند و خواهان تحکیم هرچه بیشتر این روابط گردید.

عبدالله عبدالله، رییس اجراییه به ایراد سخن پرداخت و با تشکر از حضور مهمانان به ویژه معاون رییس جمهور اندونیزیا در برنامه ازتلاش‌های سفارت جمهوری اسلامی افغانستان در اندونیزیا برای برگزاری این نشست قدردانی کرد. رییس اجراییه در صحبت‌های خود روابط میان دو کشور برادر و دوست را حسنه و نیک خواند و برگسترش روابط اقتصادی و تجارتی و دادوستدهای فکری-فرهنگی میان دو کشور تأکید کرد. رییس اجراییه همچنان از نقش اندونیزیا در روند صلح در افغانستان قدردانی نمود و خواهان ادامه این فعالیت‌ها گردید.

گسترش روابط اقتصادی میان افغانستان و اندونیزیا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد