گفتگوی-عبدالله،-قانونی-و-نور-روی-مذاکرات-صلح

عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان با شماری از اعضای ارشد حزب جمعیت اسلامی از جمله یونس قانونی و عطا محمد نور درباره پروسه صلح بحث و گفتگو نمود.

به گزارش افغان نیوز: آقای عبدالله در صفحه رسمی فسبوکش نوشته است که در دیدار با عطا محمد نور، رئیس اجرائیه جمعیت اسلامی؛ محمد یونس قانونی، معاون اسبق ریاست جمهوری و عضو ارشد شورای رهبری جمعیت اسلامی؛ عبدالحفیظ منصور، عضو شورای رهبری جمعیت‌ اسلامی و عضو هیئت مذاکره کننده صلح و‌ خالد نور، عضو هیئت مذاکره کننده صلح، به میزبانی محمد یونس قانونی درباره پروسه صلح و اجماع دیدگاه ها بحث نموده است.

زلمی خلیل‌زاد، نماینده خاص امریکا در امور صلح افغانستان در واکنش به کشته شدن دو کارمند کمیسیون مستقل حقوق بشر می گوید که مخالفان صلح، آتش افروختن را آغاز می‌کنند و امیدوارند تا به‌سرعت و به‌طور نامحدود گُسترش یابد.

این درحالی است که رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در دیدار با شماری از نماینده‌گان مردم ولایت فاریاب در شورای ملی، رهبری شورای فاریابیان مقیم کابل، متنفذین، بزرگان و جوانان آن ولایت نیز وعده سپرد که دیدگاه‌ها و نظریات مردم در مذاکرات صلح در نظر گرفته می‌شود.

گفتگوی عبدالله، قانونی و نور روی مذاکرات صلح

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد