گفتگوی-غنی-و-خلیلزاد-بر-سر-هیئت-مذاکره-کننده-صلح

رییس جمهور غنی و زلمی خلیلزاد در خصوص تحولات اخیر در پروسه صلح و پیشرفت ها در تعیین هیات مذاکره کنندۀ حکومت بحث و تبادل نظر نمودند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس ‌جمهوری اسلامی افغانستان عصر دیروز با زلمی خلیل‌زاد، نمایندۀ خاص وزارت خارجه ایالات متحده امریکا در خصوص صلح افغانستان، دیدار کرد.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، هر دو جانب در خصوص تحولات اخیر در پروسه صلح و پیشرفت ها در تعیین هیات مذاکره کنندۀ جمهوری اسلامی افغانستان بحث و تبادل نظر نمودند.

همچنان داکتر زلمی خلیل‌زاد در رابطه به سفرهای آینده اش به منطقه بخاطر صلح افغانستان، برای رئیس جمهور کشور معلومات داد.

این درحالی است که عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی پس از چاشت روز چهارشنبه ( ۹، اسد) در دفتر کارش در قصر سپیدار با شل‌تورمود پیترسن سفیر کشور شاهی ناروی در کابل ملاقات کرد.

در این دیدار، رییس اجراییه کشور از کمک‌های ناروی برای افغانستان و تلاش‌های این کشور برای برقراری صلح در افغانستان تشکر و قدردانی کرد.

سفیر ناروی با اطمینان از ادامه کمک‌های کشورش برای افغانستان از آمادگی ناروی برای میزبانی مذاکرات صلح خبرداد و ابراز امیدواری نمود که صلح و ثبات در افغانستان به زودی برگردد و کشور در سایه امنیت به توسعه و رفاه دست یابد.

گفتگوی غنی و خلیلزاد بر سر هیئت مذاکره کننده صلح

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد