گل-آقا-شیرزی-رسما-به-عنوان-سرپرست-وزارت-سرحدات-و-قبایل-معرفی-شد

گل آقا شیرزی که در زمان کمپاین های انتخاباتی ریاست جمهوری از رقیبان عبدالله عبدالله و رئیس جمهورغنی بود، از سوی رئیس اجرائیه کشور رسما به عنوان سرپرست وزارت سرحدات و قبایل معرفی شد.

به گزارش افغان نیوز: رییس اجراییه محمد شفیق گل آغا شیرزی سرپرست وزارت سرحدات اقوام و قبایل را به کارمندان آن وزارت معرفی کرد.

دکتور عبدالله عبدالله که در محفل معارفهٔ محمد شفیق گل آغا شیرزی سخن می‌زد، گفت که وزارت سرحدات اقوام و قبایل نقش کلیدی در تحکیم وحدت ملی، تامین صلح و حل منازعات داخلی دارد.

رییس اجراییه کشور، انتخاب آقای شیرزی را به عنوان سرپرست وزارت سرحدات اقوام و قبایل به‌جا خوانده و گفت که در شرایط فعلی نسبت به هر زمان دیگر حضور چهره‌های شناخته شده و تاثیرگذار در ساختار نظام مهم دانسته می‌شود.

رییس اجراییه کشور افزود که موفقیت هر اداره وابسته به عوامل مختلف به‌ ویژه حمایت و اعتماد مردم است. اگر مردم با آن اداره اعتماد داشت، همکاری می‌کند و اداره نیز موفق می‌گردد.

دکتور عبدالله عبدالله تصریح کرد که آقای شیرزی یکی از مجاهدین و بزرگان سرشناس کشور است که نه تنها با مردم ولایت قندهار بلکه با تمام مردم افغانسان در ارتباط بوده و دارای حمایت قوی مردمی می‌باشد.

همچنان، محمد شفیق گل آغا شیرزی سرپرست وزارت سرحدات اقوام و قبایل اظهار داشت که برای تحکیم وحدت ملی، منافع ملی، تامین صلح، حفظ سرحدات کشور و حل منازعات داخلی طرح‌های عملی را در دستور کار دارد.

در این برنامه، رییس اجراییه کشور با ابراز قدردانی از تلاش‌های عبدالغفور لیوال سرپرست پیشین وزارت سرحدات اقوام و قبایل گفت که با توجه به کارنامهٔ درخشان آقای شیرزی، وی گام‌های اساسی را برای آوردن اصلاحات و تحولات مثبت در این وزارت بر خواهد داشت.

دکتور عبدالله عبدالله ضمن تأکید بر کار مشترک و روحیه همکاری در داخل وزارت از حمایت رهبری حکومت وحدت ملی برای رهبری وزارت سرحدات اقوام و قبایل اطمینان داد

گل آقا شیرزی رسما به عنوان سرپرست وزارت سرحدات و قبایل معرفی شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد