یکی-از-وعده-های-ما-با-برگزاری-انتخابات-عملی-می-شود

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در دیدار با نماینده ملکی ناتو برای افغانستان، آغاز ثبت نام رأی دهندگان را گام مهم برای عملی شدن یکی از وعده‌های حکومت وحدت ملی برای شفافیت و برگزاری یک انتخابات با اعتبار در کشور خواند.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور، روز (شنبه ۲۵ حمل ۱۳۹۷)‌با آقای کورنلیوس زیمرمن، نماینده ملکی ناتو برای افغانستان در دفتر کارش در قصر سپید دیدار کرد.

آقای زیمرمن در این نشست از آغاز ثبت‌نام رأی دهندگان برای انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری در افغانستان استقبال کرد و این را گامی مهم برای برگزاری یک انتخابات شفاف و با اعتبار در افغانستان دانست. آقای زیمرمن برگزاری یک انتخابات شفاف٬ سراسری و با اعتبار را برای روند مردم‌سالاری و ثبات در افغانستان مهم و اساسی خواند.

رییس اجراییه با قدردانی از حضور و کمک‌های همیشگی‌ناتو برای افغانستان٬ انتخابات را اساس مشروعیت نظام و ثبات سیاسی در افغانستان خواند و آغاز ثبت نام رأی دهندگان را گام مهم برای عملی شدن یکی از وعده‌های حکومت وحدت ملی برای شفافیت و برگزاری یک انتخابات با اعتبار در کشور خواند.

در این نشست وضعیت امنیتی٬ کمک‌های کشورهای عضو ناتو برای افغانستان٬‌ روابط افغانستان و پاکستان٬ روندصلح و راه‌های دست یافتن به صلح در افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت. نمایندگی ملکی ناتو در این نشست همچنان از برنامه‌ی صلح حکومت افغانستان حمایت کرد و آن را گام عملی و واقع‌بینانه برای دست یافتن به صلح در افغانستان خواند.

یکی از وعده های ما با برگزاری انتخابات عملی می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد