-تن-در-غور؛-قربانی-بی-کفایتی-مسئولان-امنیتی-شدند

چند روز پیش ۳۳ تن به دست افراد وابسته به داعش تیرباران شدند، مجلس نمایندگان در پیوند به این قضیه هشدار میدهد که اگر حکومت عاملان این قضیه را بازداشت نکند، مجلس در این زمینه اقدام خواهد کرد.

به گزارش افغان خبر: شماری از اعضای مجلس نمایندگان امروز شنبه (8عقرب) در رابطه به قربانی شدن 33 تن در ولایت غور؛ مسئولان امنیتی آن ولایت را مقصر تلقی کردند.

کریم الدین رضا زاده یکی از اعضای این مجلس بیان داشت که مردم غور از مجلس توقع دارد تا به مشکلات آنها رسیدگی نماید و به همین خاطر باید قضیه قربانی شدن 33 فرد بیگناه در آن ولایت بررسی شود.

عارف رحمانی نماینده مردم غزنی نیز تاکید دارد که حادثه خونین غور وجدان مردم را جریحه دار ساخته، اما مسئولان بی کفایت امنیتی هیچ اقدامی در این زمینه نکردند.

وی گفت که مقام های امنیتی باید  جوابگوی بی کفایتی هایش باشند.

ظاهر قدیر معاون اول مجلس گفت: "حادثه غور را با شدید ترین الفاظ محکوم می کنیم؛ این حادثه غیر انسانی و اسلامی است و جنایت قابل توجیه نیست".

او از حکومت و نهادهای امنیتی خواست که عاملان این حادثه را بازداشت کنند، اگر عاملان این حادثه بازداشت نشوند ولسی جرگه غفلت مسولان را بررسی خواهد کرد".

مسئولیت این حادثه را افراد وابسته به داعش پزیرفته اند و نایب اول مجلس نمایندگان که ریاست نشست امروزی را به عهده داشت بیان کرد که داعش در حال حاضر علاوه بر ننگرهار در سایر ولایات نیز فعالیت خویش را آغاز کرده که این روند نگران کننده است.

33 تن در غور؛ قربانی بی کفایتی مسئولان امنیتی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد