ا-ا-از-رسانه‌ها-و-فعالان-رسانه‌ای-حمایت-می‌کند

معاون سیاسی ریاست‌الوزرای حکومت سرپرست در دیدار با مسوولان و نمایندگان رسانه‌ها و شماری زیادی از تحلیل‌گران سیاسی می‌گوید که ا.ا مطابقت با احکام اسلامی و منافع ملی کشور، از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای حمایت و از نظریات و مشورهای تحلیل‌گران سیاسی استقبال می‌کند.

به گزارش افغان نیوز؛ مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست‌الوزرا ناوقت روز دوشنبه ( 19 حمل) در برنامه ضیافت افطاری با مسوولان و نمایندگان رسانه‌ها و شماری زیادی از تحلیل‌گران سیاسی دیدار نموده و گفته است که حکومت سرپرست مطابقت با احکام اسلامی و منافع ملی کشور، از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای حمایت و از نظریات و مشورهای تحلیل‌گران سیاسی استقبال می‌کند.

آقای کبیر به مسوولان رسانه‌ها و تحلیل‌گران سیاسی گفته است که در دو دهه اخیر تلاش‌های زیادی برای دامن‌زدن نفاق در کشور صورت گرفته و نیاز است تا رسانه‌ها برای ریشه‌کن کردن نفاق و تقویت وحدت تلاش کنند.

او در این دیدار همچنان تاکید بر روابط مثبت با جهان و به‌ویژه کشورهای همسایه نموده و افزود که ا.ا خواهان تیره‌گی روابط با هیچ کشوری نیست و جهان نیز باید به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی افغانستان احترام بگذارد.

این در حالی‌ است که در دو سال گذشته خبرنگاران همواره از عدم دسترسی به اطلاعات شکایت کرده و می‌گویند که حکومت سرپرست باید در این زمینه همکار خبرنگاران باشد.

ا.ا از رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای حمایت می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد