ا-ا-با-اجرای-پروژه‌ها-نشان-داد-که-سازنده-افغانستان-است

سرپرست وزارت داخله می‌گوید که پیش از به قدرت رسیدن و در جریان مبارزه ا.ا با «متجاوزان، خارجی‌ها ما را ویرانگر خطاب» می‌کردند اما؛ حکومت ا.ا با اجرای پروژه‌های انکشافی نشان داد که سازنده افغانستان است.

به گزارش افغان نیوز؛ سراج‌الدین حقانی، سرپرست وزارت امور داخله این اظهارات را روز گذشته (یک‌شنبه، 19 قوس) در جریان افتتاح مسجد جامع «یونس» در ولایت پکتیا مطرح کرده است.

وزارت امور داخله با نشر خبرنامه‌ای در ایکس گفته است که این مسجد به توصیه رهبری این وزارت از سوی یک تاجر با هزینه 15 میلیون افغانی اعمار شده و ظرفیت 400 نمازگزار را در یک زمان دارد.

آقای حقانی در این مراسم بر وحدت مردم و باشندگان پکتیا تاکید کرده و افزوده است: «در حالی که متجاوزان در دوران مبارزه بیگانگان ما را ویرانگر کشور خطاب می کردند اما؛ امارت اسلامی با اجرای پروژه‌های انکشافی در نقاط مختلف کشور نشان داد که امارت ویران کننده کشور نیست، بلکه سازنده است».

آقای حقانی افزوده است که رهبری ا.ا به وزارت حج و اوقاف و برخی دیگر وزارت‌ها برای ایجاد سهولت به مسافران و شهروندان کشور، دستور اعمار مساجد در مسیر بزرگ‌راه‌های کشور را داده است.

او افزوده است که در حال حاضر نیز برخی احزاب سیاسی به ا.ا «تهمت» میزنند اما؛ تاریخ ارادت واقعی ا.ا را به مردم ثابت خواهد کرد.

سراج‌الدین حقانی افزوده است که ا.ا «نه با گفتگوها و وعده‌های بزرگ، بلکه با رفتار خوب و دیانت به قدرت رسیده‌است».

شیخ انعام الله، معاون والی پکتیا در این مراسم گفته است که ا.ا نیاز کشور شهروندان را به خوبی احسا و درک می‌کند و حل مشکلات مردم از وظایف حکومت سرپرست است.

این در حالی است که در اوایل سال جاری ملا هبت‌الله آخندزاده، رهبر ا.ا دستور اعمار مساجد با محلقات آن در هر 70 کیلومتری بزرگ‌راه‌های کشور را داده بود.

ا.ا با اجرای پروژه‌ها نشان داد که سازنده افغانستان است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد