مجاهد-بر-تقویت-روابط-میان-کشورهای-اسلامی-تاکید-کرد

سرپرست وزارت دفاع ملی ا.ا گفته است که سفر هیات بلند پایه علمای جهان اسلام به کابل و بازدید آن از افغانستان باعث تقویت روابط میان دولت‌های اسلامی و مردم می‌شود.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت دفاع ملی ا.ا امروز (دوشنبه، 13 عقرب) با نشر خبرنامه‌ای در ایکس گفته است که ملا محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت این اظهارات را در دیدار با هیات بلند پایه علمای جهان اسلام مطرح کرده است.

در خبرنامه آمده است که آقای مجاهد از همکاری و حمایت‌های همه جانبه کشورهای اسلامی از مردم افغانستان قدردانی کرده و گفته است سفر و بازدید این هیات سبب تقویت روابط میان دولت‌ها و مردم خواهد شد.

او در دیدار با هیات علمای جهان اسلامی تشدید حملات نیروهای اسراییل بر غزه را «وحشیانه» خوانده و گفته است که آنچه امروز در فلسطین صورت می‌گیرد درد مشترک تمام مسلمانان جهان است.

طبق خبرنامه، آقای مجاهد تاکید کرده است: «همانگونه که مجاهدین ا.ا با سلاح ایمان شان در برابر قدرت های بزرگ جهان پیروز گردیدند و فلسطینیان با اراده مستحکم که دارند قطعاً در این جنگ پیروز خواهند شد».

در خبرنامه وزارت دفاع آمده است که داکتر علی محمد قره‌داغی، عضو هیات علمای جهان اسلام از برنامه‌های حکومت داری خوب ا.ا حمایت کرده و از ادامه همکاری کشورهای اسلامی با مردم افغانستان اطمینان داده است.

این در حالی است که هیات علمای جهان اسلام در سفرش با کابل با شماری از مقام‌های ا.ا از جمله سراج الدین حقانی، سرپرست وزارت داخله دیدار و گفتگو کرده است.

مجاهد بر تقویت روابط میان کشورهای اسلامی تاکید کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد