ا-ا-بخش-مهمی-کنفرانس-سازمان-ملل-درباره-افغانستان-خواهد-بود

خبرگزاری باختر به نقل از مسوولان دفتر معاونیت سازمان ملل در افغانستان (یوناما) گزارش داده که ا.ا بخشی مهمی از یک کنفرانس بین‌المللی در مورد افغانستان خواهد بود.

به گزارش افغان نیوز؛ این خبرگزاری امروز (سه‌شنبه، 30 عقرب) به نقل از دفتر مطبوعاتی معاونیت سیاسی ریاست الوزرا نوشته است: سکات سمیت، مسوول بخش سیاسی یوناما این گفته ها را  در دیدار با مولوی ذاکر، رییس عمومی دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزرا بیان کرده است.

در خبرنامه به نقل ازسکات سمیت آمده است: در آینده نزدیک و به ابتکار سازمان ملل متحد، یک کنفرانس بین‌المللی در مورد افغانستان برگزار خواهد شد که امارت اسلامی بخش مهم آن خواهد بود.

طبق خبرنامه، او با اشاره به زلزله‌های اخیر هرات و بازگشت اجباری مهاجران افغانستان از پاکستان، نیازمندی ‌های بشری در کشور را بیشتر خواند و افزود که این رویدادها تاثیرات منفی بالای افغان‌ها گذاشته و ضرورت به کمک‌ها را بیشتر ساخته است.

در خبرنامه آمده است که مولوی ذاکر، رییس عمومی دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزرا از حضور فعال و همکاری یوناما ابراز قدردانی کرد و گفته است که سازمان ملل محدودیت و موانع را از سر راه ا.ا بردارد و به همکاری و تعامل مثبت اولویت داده شود.

ذاکر افزوده است که ا.ا می‌خواهد با آغاز پروژه‌های بزرگ، میزان فقر را کاهش دهد و در این زمینه نیاز به کمک‌های سازمان ملل و جامعه بین‌المللی دارد.

رییس عمومی دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزرا گفته است که سازمان ملل در وضعیت کنونی که فصل زمستان در حال آغاز شدن است، کمک‌های بشردوستانه خود را برای مردم افغانستان گسترش و ادامه دهد.

با این حال، دفتر معاونیت سازمان ملل (یوناما) در مورد دیدار با مولوی ذاکر، رییس دفتر معاونیت سیاسی ریاست‌الوزرا چیزی نگفته است.

ا.ا بخش مهمی کنفرانس سازمان ملل درباره افغانستان خواهد بود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد