اتمر-با-مقامات-امنتی-برخی-کشور‌ها-دیدار-کرد

سخنگوی دفتر مشاور امنیت ملی افغانستان گفته است که محمد حنیف اتمر با مقامات امنیتی پاکستان، روسیه، ایران، قزاقستان، قرغرستان، بلاروس و برخی کشورهای دیگر در شهر سوچی دیدار داشته‌است.

به گزارش افغان نیوز: قادر شاه، سخنگوی دفتر مشاور امنیت ملی افغانستان امروز پنجشنبه «۶ ثور ۱۳۹۷» به رادیو آزادی گفت که آقای اتمر با مقامات امنیتی پاکستان، روسیه، ایران، قزاقستان، قرغرستان، بلاروس و برخی کشورهای دیگر در شهر سوچی دیدار داشته‌است.

به گفته وی، موضوع مبارزه با تروریزم و مواد مخدر، همکاری‌های امنیتی منطقه‌ای و برخی مسایل دیگر شامل این بحث‌ها بوده است.

وی افزود: "در این ملاقات‌ها در رابطه به امنیت و مبارزه با تروریزم در منطقه و جهان مشخصاً در افغانستان، حمایت از پروسه صلح، همکاری‌های منطقه‌ای، مواد مخدر، جرم‌های سازمان یافته در منطقه و تولید و قاچاق مواد مخدر بحث صورت گرفت."

به گفته قادرشاه، آقای اتمر با مقامات امنیتی ایران، پاکستان، روسیه و برخی کشورهای دیگر در رابطه به پروسه صلح نیز گفتگو کرده و همکاری صادقانه با این پروسه برای امنیت و ثبات منطقه مهم دانسته شده‌است.

آقای اتمر با مقامات امنیتی ایران، پاکستان، روسیه و برخی کشورهای دیگر در رابطه به پروسه صلح نیز گفتگو کرده و همکاری صادقانه با این پروسه برای امنیت و ثبات منطقه مهم دانسته شده‌است.

نشست امنیتی سوچی به هدف همکاری‌های امنیتی و نظامی و جلوگیری از تهدیدات تروریزم همه ساله میان مقامات امنیتی چهارده کشور منطقه به میزبانی روسیه برگزار می‌شود.

اتمر با مقامات امنتی برخی کشور‌ها دیدار کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد