اتهام-اخذ-رشوه-به-کارمندان-وزارت-صحت-نادرست-است

وزارت صحت عامه‌ی کشور اعلام نموده که مساله‌ی بازداشت چهار نفر به اتهام اخذ رشوه در مربوطات این وزارت، واقعیت ندارد.

به گزارش افغان نیوز: این وزارت با نشر اعلامیه گفته است که براساس تقاضای اداره‌ی دادستانی کل و همکاری احمدجواد عثمانی، وزیر صحت عامه، خود این افراد حاضر به تحقیق شده و به دادستانی کل رفته‌اند.

در اعلامیه آمده است که احمدشکران عثمانی، برادر وزیر صحت هیچ نوع مسئولیت رسمی در این وزارت ندارد. در مورد کاوه سرمست‌زاده نیز گفته شده است که او مسئولیتی در مرکز وزارت ندارد، بلکه از چند سال بدینسو در یکی از شفاخانه‌ها کار می‌کند.

در این اعلامیه، فریدون سلطانی مشاور پروژه‌ی کووید۱۹ و حامد حمیدی مشاور خود وزیر صحت معرفی شده‌اند، اما تاکید شده است که آنان هیچ قرابتی با خود وزیر ندارند.

وزارت صحت در ادامه افزوده است که در صورت اثبات ادعای وارده بر این افراد، وابستگی آنان به مقامات ارشد دولت مانع اجرای عدالت و مجازات آنان نخواهد شد.

این درحالی است که دادستانی کل کشور،  دیروز سه‌شنبه(۹، جدی) اعلام کرد که چهار نفر در مربوطات وزارت صحت عامه به اتهام مطالبه‌ی رشوت از کارمندان این وزارت، بازداشت شده‌اند.

شماری از منابع خبری گزارش کرده بودند که یکی از بازداشت‌شدگان برادر و دومی داماد احمدجواد عثمانی، وزیر صحت عامه اند. همچنان گفته شده بود که دو نفر دیگر بازداشت‌شدگان از مشاوران آقای عثمانی اند.

اتهام اخذ رشوه به کارمندان وزارت صحت نادرست است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد