احساسات-شهروندان-نباید-ابزار-دست-افراد-خاص-قرار-گیرد

حزب مشارکت ملی افغانستان وشماری از فعالان مدنی درکابل می افزاید؛ یک تعداد اشخاصی هستند که از نیت و احساسات پاک مظاهره کنندگان سوء استفاده میکنند.

به گزارش افغان نیوز: حزب مشارکت ملی وانجمن جامعه مدنی افغانستان امروز پنجشنبه ( 18- جوزا)، درکابل طی گردهمایی ابراز داشتند؛ درمیان معترضان حوادث روزچهار شنبه 10 جوزا کسانی هستند که از احساسات پاک مردم به نفع شان استفاده سیاسی میکنند.

فردین فدایی رییس عمومی انجمن جامعه مدنی جوانان افغانستان میگوید:خیمه های تحصن که در چهارراهای شهر قرارگرفتند کاری منطقی نبوده بلکه مشکلات زیادی را برای مردم خلق کرده است. همچنان فدایی گفت، معترضان باید جهت رسیدگی به خواست های شان از راه مسالمت آمیز ومذاکره با حکومت  به توافق برسند و خیمه های تحصن شانرا بردارند.

وی اضافه میکند، میان معترضان اشخاصی هستند که از آدرس جوانان و شهروندان افغانستان به نفع شان استفاده سیاسی و حزبی میکنند.

فدایی خاطرنشان ساخت، عبدالطیف پدرام نماینده قوم تاجیک های افغانستان نبوده بلکه از احساسات و نیت نیک جوانان و شهروندان افغانستان به نفع شان استفاده میکند.

از سوی هم احمدضیا سلطانی یکتن از اشتراک کنندگان این گردهمایی می افزاید، اشخاصی درمیان شهروندان کابل و معترضان هستند که از قدرت برطرف شده و در قبال دولت موضع گیری میکنند.

وی همچمنان خاطرنشان ساخت، این اشخاص احساسات شهروندان و جوانان افغانستان را تحریک کرده و برای منافع شخصی و سیاسی شان  معترضان را به کام مرگ میکشاند.

سلطانی گفت، ما به حمایت نیروهای مسلح افغانستان این گردهمایی را به راه انداخته و از پولیس ملی کشور در برابر افراد غیرمسوول و مخالف دولت ایستادگی میکنیم.

این درحالی است که حزب مشارکت ملی افغانستان وانجمن جامعه مدنی جوانان افغانستان، امروز طی این گردهمایی ابراز داشتند؛ از دولت جدا تقاضا کردند، تا از مداخلات همسایگان بخصوص پاکستان به سازمان ملل متحد شکاید نماید. و سران طالبان و افراد وابسته به شبکه حقانی را بطورعلنی اعدام کند.

 

احساسات شهروندان نباید ابزار دست افراد خاص قرار گیرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد