حمایت-مردم-شرق-کشور-از-حکومت-و-مشاور-امنیت-ملی-افغانستان

شماری از نماینده گان مردم در شورای ملی، سران قومی و شورای جوانان زون شرق کشور حمایت شان را از حکومت وحدت ملی و حنیف اتمر مشاور شورای امنیت امنیت ملی کشور اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز، شماری از باشندگان و نمایندگان مناطق شرق کشور روز (جمعه 19 جوزا) از حکومت و حدت ملی و حنیف اتمر مشاور امنیت ملی رئیس جمهور اعلام حمایت کردند و از مردم خواستند که در شرايط کنونی در کنار حکومت ایستاده شوند.

این باشندگان حملات اخیر کابل را محکوم کردند و حکومت خواستند که برای تامین امنیت شهروندان کابل بیشتر تلاش کنند. انان تحرکات اخير برخى حلقات را مغرضانه و به دستور بيگانگان عنوان نمودند و تاکيد کردند که براى جلوگيرى از اهداف اين حلقات، مردم مجبور خواهند شد تا دست به کار شوند.

صفی الله عبدی مسئول برگزاری این برنامه گفت: در شرایط کنونی مردم باید اتحاد داشته باشند و از حکومت خود حمایت کنند نه تمام تلاش خود را برای تخریب ان به خرج دهند. او افزود:: حکومت از همه افغان‌ها است نه از چند نفر یا از یک حلقه مشخص که میخواهند ان را سرنگون سازند.

عبدی بیان داشت: باشندگان زون شرق به هیچ کس اجازه نمی‌دهند که در تبانی با استخبارات منطقه وضعیت بحرانی کشور را دیگر هم بحرانی تر سازند. او افزود: مردم زون شرق از رئیس جمهور، رئیس اجرائیه، حنیف اتمر مشاور شورای امنیت و دیگر مسؤلان امنیتی حمایت می‌کند و در حال حاضر برکناری این افراد به نفع هیچ کس نیست.

او از کسانی که خیمه در مسیر رفت و آمد مردم عام برگزار کرده خواست تا خیمه‌های شان را برداشته و حمایت خود را از حکوت اعلام کند و فریب سیاسیون معامله گر را نخورند.

در همین حال محمد رحمان قادری، عضو شورای ولایتی پکتیا گفت: تظاهرات کنندگان روزهای اخیر با مسدود کردن سرک‌ها باعث بروز صدهای مشکل برای باشندگان کابل شده است و کسانى که امروز در شهر خیمه‌های تحصن ایجاد کرده اند، به خاطر منافع شخصی برخی‌ها این کار را انجام می‌دهند و این کار شان جز رسوا شدن و دلسرد شدن مردم، هیچ نتیجه ی در پی نخواهد داشت.

محبت الله شیرزاد رئیس شورای جوانان زون شرق گفت: این نظام از همه افغان‌ها است و مردم زون شرق به هیچ کس ایجازه تخریب این نظام را نمی‌دهند. او افزود: برکناری حنیف اتمر، مشاور شورای امنیت ملی است، از برنامه های دشمنان مردم افغانستان است.

بعد از حمله خونین روز چهار شنبه هفته گذشته اعتراضات زیاد در کابل و دیگر ولایت‌ها علیه حکومت و موافق با حکومت برگزار شده است.

حمایت مردم شرق کشور از حکومت و مشاور امنیت ملی افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد