اختلاف-رهبران-حکومت-به-زودی-حل-میشود

شماری از رهبران جهادی و سیاسی امروز در کابل گرد هم آمده گفتند که ختلافات رهبران حکومت وحدت ملی حل میشود و افغانستان از بحران به دور است.

به گزارش افغان خبر: شورای احزاب جهادی و ملی افغانستان امروز (سه شنبه) در نشست خبری با تأکید بر اینکه جنگ در کشور باید پایان داده شود گفتند که دست آورد های 15 ساله نقطه مشترک کشور های کمک کننده است و باید این روند ادامه یابد.

چند روز پیش جنرال دوستم با کنار رفتن از سنگر جنگ فاریاب در شهر شبرغان بیان داشت که داکتر عبدالله عبدالله و محمد اشرف غنی قوم گرا هستند و شایسته سالاری را کنار زده اند.

از سوی هم اختلافات غنی و عبدالله از آغاز تشکیل حکومت وحدت ملی تا کنون پا برجاست.

کریم خلیلی معاون رئیس جمهور پیشین و عضو رهبری شورای احزاب جهادی و ملی افغانستان در این نشست گفت: اکنون مردم افغانستان در یک مرحله حساس قرار دارند و همه مسئولیت داریم تا در برابر مشکلات مبارزه کنیم.

وی با ابراز اینکه وضعیت کنونی در کشور تاسف بار است، تصریح کرد: رهبران دولت وحدت ملی باید اختلافات درون حکومتی را کنار گذاشته و افغانستان را از بحران نجات دهند.

وی علاوه کرد که این اختلافات عمیق نیست و باید به زودی حل شود.

عضو رهبری شورای احزاب جهادی و ملی افغانستان با تأکید بر اینکه جلو بحران را خواهیم گرفت، اظهار داشت: مردم افغانستان از خاک و خون خسته شده و نیاز است تا به جنگ در این کشور نقطه پایان گذاشته شود.

کریم خلیلی خطاب به کشور‌های کمک کننده افغانستان گفت: ما از همکاری کشور‌های جهانی سپاس گذار هستیم و از این کشور ها می‌خواهیم تا بیشتر از پیش با افغانستان همکاری کند.

صبغت الله مجددی رهبر جهادی و رئیس جمهور پیشین افغانستان در این نشست گفت: دوستم و غنی باید راه مذاکره را در پیش گیرند تا افغانستان به سوی بحران حرکن نکند.

او نیز تاکید دارد که این مشکلات به زودی حل خواهد شد

این افراد با نفوذ از رهبران حکومت وحدت ملی خواست تا بیشتر از انی وضعیت کشور را بدتر نسازند و برای آبادی و پیشرفت افغانستان کار کنند.

 

 

 

اختلاف رهبران حکومت به زودی حل میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد