ارزش-زمین‌های-غصبی-به-دو-میلیارد-افغانی-می‌رسد

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که فعالیت‌های کوچک، تبدیل به یک دست‌آورد بزرگ شده و ارزش مجموعی زمین‌های آزادشده از نزد غاصبان و قانون‌شکن‌ها، به دو میلیارد افغانی می‌رسد.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز یک‌شنه(23، قوس) به سلسله نشست‌های"شش‌نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است:« «آن‌هایی که فکر می‌کردند ما دنبال مسایل کوچک استیم، با نشر گزارش در خواهند یافت که مجموع فعالیت‌های کوچک، تبدیل به یک دست‌آورد بزرگ شده است.»

وی افزوده است که قیمت مجموعی زمین های آزاد شده از نزد غاصبین و قانون شکن ها به دو ملیارد افغانی میرسد.

صالح می‌گوید: کسی به اسم حامد سلطانی، زمین های عام را در فرقه ریشخور غصب کرده است. موصوف به تظاهرات و اعتراض مردم وقعی نگذاشته و اسناد کافی وجود دارد که این کلاهبردار با حمایت یک حلقه خاص سیاسی که در اعلامیه بعدی اسمش را فاش خواهیم کرد، از راه کلاهبرداری و غصب زمین سرمایه هنگفت بدست آورده است. بنابراین، از اقدام پولیس در دستگیری و محاسبه با موصوف حمایت همه جانبه می نماییم.

این در حالی است که روز گذشته، مسوولان محلی در ولسوالی کلکان ولایت کابل، از پس گرفتن ۳۰۰ جریب زمین غصب‌شده‌ی دولتی در این ولسوالی خبر داده بودند. عبدالغفور پوپلزی، ولسوال کلکان، گفته بود که خانه‌های ساخته‌شده در این زمین، تخریب و دو نفر نیز به اتهام غصب آن بازداشت شده اند.

ارزش زمین‌های غصبی به دو میلیارد افغانی می‌رسد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد