ارگ-تبدیل-به-قصابی-شده-است

برخی از چهره های سیاسی و جهادی می گویند که ارگ نشینان درقسمت تامین امنیت مردم بی کفایت بوده و با گذشت هر روز از مردم قربانی می گیرند و اکنون ارگ را به قصاب خانه تبدیل نموده اند.

به گزارش افغان نیوز: برخی از چهره های سیاسی و جهادی، امروز دوشنبه( 10 – ثور) درکابل، طی گرامی داشت از 8 ثور سال 1371، گفت:« با گذشت هرروز نا امنی در سراسر کشور افزایش یافته و حاکمان مستبد از ارگ ریاست جمهوری قصاب خانه درست نموده اند.»

مولوی مفلح، رهبر حزب نهضت اسلامی افغانستان گفت:« مردم امروز در وضعیتی قرار دارند که از لحاظ سیاسی در متصدیان حکومت، ارادهء قاطع برای دنبال نمودن ارزش ها و کرامت انسانی دیده نمی شود.»

وی افزود، ارگ نشینان و مدیران حاکم در این حکومت، تا دندان درفساد غرق بوده و هیچ گونه نشان و عمل صالح در ذات آنان دیده نمی شود. اوگفت، هشت ثور را نمی توان با کسانی که خود علیه مجاهدین و جهاد موضع گرفته اند، تجلیل کرد.

آقای مفلح گفت، حلقه های سیاسی داخلی و بین‌المللی درپی دور ساختن مردم از 8 ثور می باشند. اما به خاطر باید داشت که هیچ توطئه سیاسی و بین‌المللی نمی توانند ارزش های ملی و انسانی این مردم را زیرپا نمایند.

وی تاکید دارد که حساب معامله گران با مجاهدین جدا بوده و بیشتر از این تاریخ مردم افغانستان را مسخره ننمایند.

ازسوی هم حسیب‌الله حسام، رئیس شورای اخوت اسلامی افغانستان می گوید:« حاکمان در قسمت تامین امنیت شهروندان و صلح و ثبات در کشور بی کفایت هستند.»

وی افزود، محمد اشرف غنی به اساس طرح و برنامه آمریکا پیمان صلح را درکشور برای مردم اعلان می دارد؛ اما خودش طرح جامع، ملی و مستقل برای برقرار صلح وثبات دایمی درکشور ندارد.

او می گوید که رئیس جمهور غنی به مثابه یک سبمل بوده و هیچ گونه صلاحیت های اجرائیوی ندارد.

وی خاطرنشان ساخت، جهت تامین امنیت، برقراری صلح و ثبات دایمی و توسعه اقتصادی کشور باید انتقال فکری صورت گیرد. او گفت، تمام صلاحیت ها درکشور باید از محاسن سفیدان به جوانان انتقال یابد.

آقای حسام گفت، ریش سفید سالاری درکشور و حتی در اسلام مشروعیت ندارد، سیاست قضافی درکشور کارساز نیست بلکه باید جوان سالاری حاکم گردد.

ارگ تبدیل به قصابی شده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد