ارگ-حکمتیار-جز-مخالفت-با-نظام‌-هیچ-پیامی-ندارد

ارگ ریاست جمهوری در پاسخ به اظهارات گلبدین حکمتیار مبنی بر ایجاد حکومت موقت، می گوید که این آقا در چهار دهه اخیر جز مخالفت با نظام‌های بر سر اقتدار هیچ پیام به مردم نداشته است.

به گزارش افغان نیوز: صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری؛ امروز یک‌شنبه (۴عقرب) در توییتی نگاشته است:‌ «به فضل خداوند(ج) که در کشور ما آزادی بیان است و‌ حکومت هم به آزادی های سیاسی متعهد است.»

صدیقی خطاب به حکمتیار گفته است که «این آقا» در چهار دهه‌ اخیر به غیر از چنین جمله‌هایی و مخالفت با نظام‌های بر سر اقتدار،هیچ پیام دیگری به مردم افغانستان نداشته است.

به گفته او مردم در برابر این نوع سخنان بی تفاوت اند.

گلب‌الدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی، امروز یک‌شنبه (۴ عقرب)، در یک نشست خبری گفت که گروه طالبان، حکومت برحال را نمی‌پذیرد و به همین دلیل، حکومت موقت تنها راه حل است.

او که در مورد نتیجه‌ی سفر اخیرش به اسلام‌آباد سخن می‌زد، گفت که صلح در افغانستان تامین خواهد شد و او این کار را انجام خواهد داد. به گفته‌ی آقای حکمتیار، دولت پاکستان اطمینان داده که در روند صلح افغانستان صادقانه کار خواهد کرد.

این درحالی است که گلبدین حکمتیار که با دعوت مقامات رسمی پاکستان در یک سفر سه‌روزه به آن کشور رفته بود در نشست خبری در اسلام آباد نیز گفته بود که امریکا در افعانستان شکست خورده و به جز از بیرون شدن دیگر چاره ندارد.

وحید عمر مشاور رییس جمهور نیز در واکنش به این گفته های آقای حکمتیار در توییتی گفته بود: «صدای حکمتیار از اسلام‌آباد تلاش نافرجام برای تکرار تاریخ و براندازی نظام است.

ارگ: حکمتیار جز مخالفت با نظام‌ هیچ پیامی ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد