استانکزی-به-ا-ا-حق-حضور-در-نشست‌های-بین‌المللی-داده-شود

شیرمحمد عباس استانکزی، معین سیاسی وزارت خارجه ا.ا با رزا اتونبایوا، نماینده ویژه دبیر کل سازمان و رییس یوناما دیدار و تاکید کرده است که اختلافات سیاسی نباید بر کمک‌های بشردوستانه تاثیر منفی بگذارد.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت خارجه ا.ا سه‌شنبه شب (11 میزان) با نشر خبرنامه‌ای ازاین دیدار خبر داده است.

در خبرنامه آمده است که آقای استانکزی در دیدار با رییس یوناما گفته است: به‌ر‌غم اختلاف‌ نظر در برخی زمینه‌ها، باید در مورد مسایل مشترک با ا.ا اسلامی کار شود. او در این دیدار افزوده که باید به ا.ا حق حضور در نشست‌های بین‌المللی و سازمان ملل داده شود.

در خبرنامه وزارت خارجه آمده است که در این دیدار دو طرف روی همصدای منطقه‌ای مبارزه با مواد مخدر، ماین روبی و راه‌های احیای تجارت و محدودیت‌های بانکی نیز گفتگو کرده‌اند.

طبق خبرنامه، رزا اتونبایوا، رییس یوناما در این دیدار در مورد اشتراک در آخرین نشست شورای امنیت سازمان ملل در باره افغانستان معلومات داده و گفته است که او در این نشست تلاش کرده تا کمک‌های بین‌المللی در زمینه درمان معتادان، مبارزه با مواد مخدر و ترویج کشت بدیل را در افغانستان جلب نماید.

این در حالی است که چندی پیش نشست شورای امنیت سازمان ملل در باره افغانستان برگزار شده بود و رزا اتونبایوا، رییس یوناما نیز در باره وضعیت کشور در این نشست معلومات ارائه کرد.

استانکزی: به ا.ا حق حضور در نشست‌های بین‌المللی داده شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد