کشت-بدیل-تریاک-محور-گفتگوی-همکار-با-دروزدف

وزارت امور داخله از دیدار عبدالحق آخوند و معاون اداری وزارت داخله روسیه خبر داده و می‌گوید روی کاشت بدیل تریاک در افغانستان دو طرف گفتگو‌ کردند.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت امور داخله در ایکس نگاشته است که عبدالحق آخوند همکار، معین مبارزه با مواد مخدر این وزارت با آلکسی دروزدف، معاون اداری وزارت امور داخله روسیه و سرکی ساوچکین، نماینده مبارزه با مواد مخدر سفارت روسیه در کابل دیدار کرده است.

طبق خبرنامه، این وزارت می‌گوید که آقای همکار با اشاره به فعالیت‌ و دست‌آورد ا.ا از مسکو خواسته است که در راستای مبارزه با کشت و قاچاق مواد مخدر با این کشور همکاری نماید.

معین مبارزه با مواد مخدر ا.ا از مسکو خواستار  بخش کشت بدیل معیشت برا دهاقین افغانستان شده است.

در ایکس این وزارت آمده است که معاون وزارت داخله روسیه در این دیدار، از اقدامات دست‌آوردهای ا.ا  در امر مبارزه با مواد مخدر توصیف کرده و وعده همکاری در این زمینه داده است.

این در حالی است روابط روسیه با ا.ا  نتیجه یک دهه دیپلماسی این کشور با کابل  است. روسیه با برگزاری نشست‌هایی در چارچوب فورمت مسکو روابط خود را با ا.ا حفظ کرده پس از تسلط ا.ا روسیه بی‌آنکه حکومت سرپرست را به رسمیت بشناسد، روابط دیپلماتیک و اقتصادی خود را با ا.ا گسترش داده است.

کشت بدیل تریاک محور گفتگوی همکار با دروزدف

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد