اشرف-غنی-بر-تامین-امنیت-ولسوالی-ها-تاکید-ورزید

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح به مسئولین امنیتی و دفاعی هدایت داد تا روی رفع تهدیدات و تامین امنیت ولسوالی های جاغوری، مالستان، ترینکوت، خاص ارزگان، چهارسده، شهر فراه، پشتون کوت و المار و منطقه سرحوض تمرکز بیشتر صورت گیرد.

به گزارش افغان نیوز: جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح به ریاست محمداشرف غنی رئیس‌جمهور کشور، شام روز گذشته در ارگ دایر گردید.

مسئولین امنیتی و دفاعی کشور گزارش شان را در مورد اجراات ارگان‌های امنیتی و دفاعی بخاطر رفع تهدیدات در ولایات غزنی، ارزگان، فراه، بغلان، کندز و فاریاب به جلسه ارائه کردند.

 در این جلسه مشخصاً روی اوضاع امنیتی و اجراات نیروهای امنیتی و دفاعی در ولسوالی های جاغوری، مالستان، ترینکوت، خاص ارزگان، چهارسده، شهر فراه، پشتون کوت و المار و منطقه سرحوض به تفصیل بحث صورت گرفت و از اعزام نیروها و تجهیزات اطمینان داده شد.

رئیس جمهور غنی از شهامت و قربانی های نیروهای امنیتی و دفاعی به نیکی یاد کرد و به مسئولین امنیتی و دفاعی هدایت داد تا روی رفع تهدیدات و تامین امنیت ولسوالی های متذکره تمرکز بیشتر صورت گیرد.

این درحالی است که از چند هفته به این سو جنگ در ولسوالی های ارزگان خاص، مالستان و جاغوری ادامه دارد و تاکنون بیش از ده ها تن از نیروهای ملکی و نظامی کشته و زخمی و بیش از صد ها خانواده آواره شده اند.

اشرف غنی بر تامین امنیت ولسوالی ها تاکید ورزید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد