افزایش-کشت-مواد-مخدر-و-کاهش-فساد-در-افغانستان

اداره بازرسی ویژه آمریکا در امور توسعه افغانستان در گزارش خود ذکر کرده که فساد در ارایه خدمات کاهش یافته و کشت مواد مخدر در افغانستان رو به افزایش است.

به گزارش افغان خبر: اداره سیگار در گزارشی که به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ارایه کرده، نوشته که نیروهای نظامی افغانستان نیز در حال کاهش میباشد.

جان سپکو در این گزارش آورده که دولت افغانستان نیمی از این کشور را در تحت کنترل دارد، نیروهای نظامی افغان در حال کاهش است.

بخشی از این گزارش در مورد مواد مخدر است که برای دولت آمریکا و افغانستان نگران کننده میباشد و در آن ذکر شده کشت تریاک در کشورمان روند سعودی را می پیماید.

نکته مثبت گزارش بازرس ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان این بود که فساد در هنگام تولید کالا و یا ارائه خدمات به شدت کاهش پیدا کرده است. اشرف‌غنی از زمان روی کار آمدن در افغانستان، اقدامات گسترده‌ای برای مبارزه با فساد را در سراسر این کشور آغاز کرد.

به گزارش آسوشیتد پرس، سپکو در گزارش 269 صفحه‌ای خود به ترامپ نوشت که این گزارش در چهار ماه اخیر تهیه شده که اولین گزارش این اداره در دولت ترامپ محسوب می‌شود.

وی افزود: این گزارش فرصت خوبی برای دولت جدید آمریکا برای تأمل در مورد 117 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری واشنگتن در افغانستان است.

افزایش کشت مواد مخدر و کاهش فساد در افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد