افغانستان-از-امکانات-فوق-العادۀ-بهره‌-مند-است

وزیر دفاع بریتانیا در دیدار با رییس اجرئیه کشور گفت که افغانستان از ظرفیت‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای برای توسعه و پیش‌رفت بهره‌مند است و ابراز امیدواری نمود که تأمین امنیت بتواند به رفاه و توسعه کمک نماید.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور بعد از ظهر روز (شنبه ۲۶ حوت ۱۳۹۶)‌ با گوین ویلیامسن، وزیر دفاع بریتانیا در دفتر کارش دیدار کرد.

ویلیامسن از سفر خود به افغانستان ابراز خرسندی نمود و روابط و همکاری‌ها میان دو کشور را دوستانه و استوار بر ارزش‌های مشترک خواند.

رییس اجراییه از قربانی‌ها و حضور بریتانیا در سالیان اخیر در افغانستان سپاس‌گزاری کرد.

آقای ویلیامسن در این نشست از ادامه حضور کشورش در افغانستان و تقویت نیروهای امنیتی افغانستان در مبارزه با تروریزم و گروه‌های دهشت‌افگن اطمئنان داد. وزیر دفاع بریتانیا همچنان در ادامه‌ی صحبت‌های خود تاکید کرد که افغانستان از ظرفیت‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای برای توسعه و پیش‌رفت بهره‌مند است و ابراز امیدواری نمود که تأمین امنیت بتواند در رسیدن افغانستان به رفاه و توسعه کمک نماید.

وزیر دفاع بریتانیا همچنان از قهرمانی‌ها و جانفشانی‌های قوای مسلح افغانستان علیه دهشت‌افگنان و تامین صلح و استقرار در افغانستان تقدیر و ستایش کرد.

رییس اجراییه در این نشست تصویر روشنی از وضعیت سیاسی٬ امنیتی و اقتصادی ارایه کرد و بر ادامه‌ی همکاری‌ها میان دو کشور در عرصه‌های مختلف تأکید نمود.

در این نشست همچنان روابط منطقه‌ای افغانستان و چگونگی راه‌های دست‌يافتن به صلح به بحث گرفته شد.

افغانستان از امکانات فوق العادۀ بهره‌ مند است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد