افغانستان-در-خط-اول-مبارزه-با-دهشت‌افگنی-قرار-دارد

ائتلاف اسلامی آماده است تا از تجارب افغانستان که در خط اول مبارزه علیه دهشت‌افگنی قراردارد برای مبارزه با تروریزم استفاده کند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در قصر سپیدار با دگر جنرال عبدالله بن عثمان صالح سکرتر جنرال ائتلاف اسلامی مبارزه علیه تروریزم و هیئت همراه وی دیدار کرد.

در این نشست آقای صالح با قدردانی از پذیرایی حکومت و مردم افغانستان و سهم فعال و قربانی این کشور در مبارزه علیه دهشت‌افگنی گزارش مفصلی از دستاوردها و برنامه‌های این ائتلاف ارایه کرد و خواهان همکاری و نقش فعال افغانستان در این ائتلاف گردید.

آقای صالح همچنان در ادامه صحبت‌های خود تاکید نمود که ائتلاف اسلامی مبارزه علیه دهشت‌افگنی این را می‌داند که افغانستان و قوای مسلح این کشور در خط اول مبارزه علیه دهشت‌افگنی قراردارند و در این راه قربانی‌های بی‌شماری تقدیم کرده اند. بنابراین ائتلاف آماده است افغانستان را در این مسیر کمک نماید و همچنان از تجربه‌های افغانستان در این راه استفاده کند.

رییس اجراییه با قدردانی از تلاش‌های این ائتلاف در امر مبارزه با دهشت‌افگنی گفت که افغانستان به عنوان قربانی دهشت‌افگنی و به عنوان کشوری که سالیانی است از این ناحیه آسیب دیده و در خط اول مبارزه با دهشت‌افگنی قرار دارد از هر تلاش و مبارزه‌ای علیه این پدیده‌ی شوم حمایت و پشتیبانی می‌کند.

رییس اجراییه اقدام مشترک کشورهای اسلامی را در این راستا ستود و از همکاری افغانستان با این ائتلاف اطمینان داد.

افغانستان در خط اول مبارزه با دهشت‌افگنی قرار دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد