عبدالله-در-راس-یک-هیات-دولتی،-عازم-اندونیزیا-شد

عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در یک سفر رسمی دو روزه در راس یک هیات بلند رتبه دولتی، عازم اندونیزیا شد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست اجراییه آمده است که عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در یک سفر رسمی دو روزه در رأس یک هیأت بلند رتبۀ دولتی به دعوت رسمی جلالتمآب یوسف کالا معاون رییس جمهور کشور دوست و برادر اندونیزیا عازم این کشور گردید.

در این سفر رئیس اجرائيه کشور با جوکو ویدودو، رییس جمهور اندونیزیا و یوسف کالا معاون رییس جمهور دیدار می‌کند.

آقای عبدالله در جریان سفر اش به اندونیزیا همچنان با شورای علما، اتاق‌های تجارت و صنایع و اعضای کمیسیون انتخابات این کشور نیز دیدار می‌نماید.

رییس اجراییه همچنان در جریان اقامت خود در مرکز مطالعات سیاست خارجی اندونیزیا در مورد دست‌یافتن به صلح و آشتی در افغانستان و چالش‌های موجود در این مسیر سخنرانی می‌کند.

در این سفر روابط دوجانبه میان اندونیزیا و افغانستان، پیگیری تطبیق توافقات و تفاهم‌نامه‌های موجود میان دو کشور، گسترش روابط و دادوستد تجارتی میان دو کشور، نقش اندونیزیا در دست‌يافتن به صلح و آشتی در افغانستان و استفاده از تجربه‌ی‌این کشور در این راستا و راه‌های مبارزه با دهشت‌افگنی و افراط‌گرایی به بحث گرفته می‌شوند.

در این سفر رییس اجراییه کشور را محترم وزیر تجارت و صنایع، معاون شورای عالی صلح، معاون وزارت اقتصاد و تعدادی از تاجران ملی همراهی می‌نمایند.

عبدالله در راس یک هیات دولتی، عازم اندونیزیا شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد